Ona je jedna od najvećih zvezda današnjice sa impresivnim brojem pratilaca na svim društvenim mrežama (preko 120 miliona kad se sve sabere), ali verujemo da mnogi od vas za nju nikad nisu čuli.

Reč je o dvadesetogodišnjoj predstavnici generacije Z, Adison Rej koja je jedna od najpopularnijih svetskih Tiktokerki, rame uz rame sa Čarli i Diksi Demilio, kao i Avani. 

Ova mlada zvezda u usponu već gradi pravu malu imperiju, pa osim što ima svoj kozmetički brend i podkast na platformi Spotify, zaštitno je lice i brojnih kampanja, uključujući i "Skims" čuvene Kim Kardašijan

@addisonre

♬ Beat It - Extended Version - Pateezy

Ovako je sve počelo

Adison Rej Isterling iz Luzijane, za Tik Tok je čula od svojih prijateljica iz plesne škole. Najpre se pojavljivala u klipovima drugih, a onda je u julu 2019. godine objavila video kao šalu dok je bejbisitovala i on je eksplodirao preko noći. Kako je Adison kasnije ispričala, nikad nije imala toliko lajkova i komentara. 

Danas njen prvi Tiktok video ima preko 20 miliona pregleda. 

@addisonre

If you watch the cover it looks like i’m saying Banana ##foryoupage

♬ original sound - Maxime

Na TikToku sada ima preko 79. 2 miliona pratilaca, a važi za jednu od najvećih zvezda na internetu sa 37.2 miliona pratilaca na Instagramu i 4.78 miliona prijavljenih korisnika na Jutjubu.

Takođe je i članica prve popularne TikTok grupe "The Hype House" čiji je osnivač Tomas Petrou. Iako Adison ne živi sa njima u vili, svakodnevno ih posećuje ali i snima sa njima. Hajpovci u proseku zarađuju oko 10 miliona dolara godišnje.

Adison je pozicionirana visoko na mreži koju najviše koristi generacija Z i čije zvezde postaju i glavna imena u pop kulturi. Odrasla je gledajući plesni šou "Dance Moms", a koja se bavila hip-hopom, džez baletom, klasičnim baletom, prve talase popularnosti primetila je dok je pohađala Državni univerzitet u Luzijani. Kolege sa fakulteta su je prepoznavale, a njoj to nije nimalo smetalo.

Na jesen se sa majkom uputila u Kaliforniju gde je dala intervju sa uglednu stranicu "Famous Birthdays" nakon čega je počela njena saradnja sa internet zvezdama.

U Los Anđeles je odlazila svake druge nedelje, a već krajem okobra 2019. imala je na TikToku više od milion pratilaca. Ne kažu uzalud da je najteže zaraditi prvi milion, a da ostali "sami dolaze".

Iz Luzijane u Kaliforniju preselila se u decembru, ubrzo je njena porodica u Los Anđelesu kupila kuću i sada žive na relaciji stari kraj - novi dom.

@addisonre

dc @ali.scyn

♬ CHARLI USED MY AUDIO - ava

Prijateljstvo sa Kortni Kardašijan

Popularnost na internetu donela joj je saradnju sa Kortni Kardašijan, sa čijim sinom se pojavila u plesnom izazovu, nakon čega su postale dobre drugarice.

Jedno vreme se spekulisalo da je Adison u vezi sa Skotom Disikom, nekadašnjim dečkom Kortni Kardašijan, uprkos ogromnoj razlici u godinama, a i Kortni se povodom toga našalila na svom Instagramu. 

"Devojka mog muža i ja razmenjujemo priče", napisala je rijaliti zvezda i time stavila do znanja da su te priče samo obična izmišljotina. 

Adison i Kortni postale su prijateljice zahvaljujući njenom sinu Mejsonu, a mlada zvezda je često u društvu lepe Kardašijanke. 

@addisonre

♬ Follow my instagram pls - Christianlamn

"Adison će se naći i u Keeping up with Kardashians"

Izgleda da će novo prijateljstvo između Adison i Kortni naći i u poslednjoj sezoni popularnog rijaliti šou programa "Keeping up with Kardashians". Sinopsis 4. epizode, poslednje 20. sezone glasi: "Kim i Kloi su radoznale zbog Kortnine nove prijateljice Adison Rej".

Prijateljsvo sa Jutjuberima

Mlada Tiktokerka druži se i sa najpoznatijim zvezdama Jutjub scene kao što su Dejvid Dobrik i Džejms Čarls, a neretko se pojavljuje i u njihovim snimcima i vlogovima. 

U poslednje vreme mnogo se polemiše i o mogućoj vezi između nje i Dobrika, iako do sada navode nisu ni potvrdili ni demantovali, iako na društvenim mrežama često ostavljaju romantične komentare jedno drugome.

Cela porodica na Tiktoku

Adison nije nimalo teško da osmišljava i izvodi razne plesove jer je od šeste godine na plesnom podijumu. Porodica je od početka podržala njen uspon u onlajn svetu, a neretko se u njenim klipovima pojavljuje mama koja ima zavidnu moć na TikToku - 13.9 miliona pratilaca.

@sherinicolee

maui is my real best friend but don’t tell @addisonre ##mybestfriend

♬ Best Friend (feat. Doja Cat) - Saweetie

Takođe, na Tiktoku je i njen otac, Monti Lopez (@MontyJLopez) sa "samo" 5 miliona folovera. 

@montyjlopez

Boarded in the house ##ASOSFashunWeek##homealone##solo

♬ Welcome to New York by Taylor Swift - mark

Adison ima i dvojicu mlađe braće, Lukasa i Enzoa koji dele profil @thelopezboys, na kom imaju više od 488 hiljada pratilaca, a Enzo odnedavno ima i svoj lični profil - @enzoeli gde već ima preko milion pratilaca. 

@enzoeli

@masonramsey @theraefamily @montyjlopez @sherinicolee @addisonre

♬ Twang - Mason Ramsey

Zarada

Procena je da je Adison samo tokom prošle godine zaradila oko 5 miliona dolara. Prema različitim izvorima, procenjuje se da Adison na svojoj stranici zarađuje oko 15.000 dolara po sponzorisanom postu.

Svemu tome doprinosi i njena  linija kozmetike koju je pokrenula 2020. godine, pod nazivom ITEM Beauty

U avgustu prošle godine objavili su spisak prvih šest proizvoda koji su potpuno veganski, cruelty free, gde spadaju: maskara, žele senka, puder za osvjetljavanje, bronzer, ulje za usne i sredstvo za definisanje obrva.

Adison je u međuvremenu na svojoj stranici izbacila još proizvoda, a čini se  da je posebno skoncetrisana na negu kože. Prosek cena proizvoda je od desetak do dvadeset dolara, što ih čini dostupnijim za mlađu populaciju koja uglavnom nema veliki budžet.

Ne smemo zaboraviti ni podkast koji ima sa svojom majkom Šeri Nikol, koji se ekskluzivno prenosi preko platforme Spotify. "Mama knows best" je kako kažu, "intiman i autentičan pogled na njihovu vezu", a neretko daju savete po pitanju veza, porodice i prijatelja. 

 Adison je zaštitno lice i brojnih kampanja, a jedan od poslednjih većih projekata je upravo "Skims", Kim Kardašijan, gde je Tiktokerka bila jedna od zaštitnih lica. 

Ogroman bilbord na kome je Adison nosila veš čuvene rijaliti zvezde bio je postavljen u centru Njujorka. 

I naposletku, kada je zarada u pitanju, ne smemo zaboraviti ni muzičku karijeru mlade Tiktokerke. 

U martu 2021. godine, objavila je svoj prvi singl "Obsessed", a pesma za sada ima preko 15 miliona pregleda. 

Upečatljiva pop pesma govori o vezama mlade Adison i njenim iskustvima kao TikTok zvezde. Nakon premijere, izjavila je za "Vogue": "To bi neko mogao shvatiti kao isprazno opsednut sobom, ali to nije ono što pokušavam da kažem. Zapravo se radi o tome da moram da naučim da volim sebe onoliko koliko me vole moji pratioci, jer je to važno. Naravno da postoje dani i u kojima se borim sama sa sobom, i ne volim sebe previše".

Jedno je sigurno, ako je mlada Adison ovako uspešna sa svega 20 godina, samo nebo je granica u onome što od nje možemo da očekujemo u godinama koje slede.