Među 150 panelista i predavača iz 15 zemalja sveta koji ove godine učestvuju na Weekend Media Festivalu u Rovinju, četvoro predstavnika naše kompanije WMG podeliće svoja iskustva i uvide u najaktuelnije teme i trendove. Reč je o najvećem regionalnom festivalu posvećenom industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja, koji se i ove godine održava u u staroj “Tvornici duhana” u Rovinju u periodu od 21. do 24. septembra.

WMG logo.jpg
Promo 

Kompanija WMG je nastala integracijom najveće medijske kompanije u regionu Adria Media Group i vodeće kompanije za digitalne transformacije Wireless Media. WMG je broj 1 digitalna medijska kompanija na Zapadnom Balkanu sa impresivnim brojem brendova (32 digitalna izdanja, 8 štampanih izdanja i 3 televizije). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji i timu profesionalaca, WMG stvara izuzetne medijske sadržaje za sve kanale, a partnerima nudi vrhunsku platformu za oglašavanje omogućavajući im da unaprede svoje poslovanje.

Djondovic.jpg
Promo 

Jedan od učesnika ovogodišnjeg Weekend Media Festivala je prvi čovek Kurira, glavni urednik Aleksandar Đondović, koji će učestvovati u panelu “Transformacija medija”. On će govoriti o transformacijama unazad četiri godine zahvaljujući kojima se Kurir pozicionirao kao najsnažniji medijski brend.

Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica medijskog multibrend koncepta Mondo+ koji obuhvata portale Mondo, Euractiv, Elle, National Geographic i druge lifestyle i human interest brendove u okviru WMG kompanije, učestvovaće na panelu “Kako vratiti interes za News”, zajedno sa urednicima nekih od vodećih medija u regionu.

Bojana.jpg
Promo 

Ruža Veljović, direktorka korporativnih poslova i korporativnih komunikacija WMG-a, učestvuje u panelu pod nazivom “Gde PR-ovci greše?” Na osnovu svog bogatog iskustva rada u medijima, govoriće o odnosu ljudi koji se bave PR-om tj. odnosima s javnošću i novinara.

Ove godine, za razliku od prethodnih, pripremljen je ceo jedan segment programa pod nazivom “HR Weekend”, a posvećen je HR profesionalcima, menadžerima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija. Direktorka ljudskih resursa i organizacionog razvoja u našoj WMG kompaniji Jelena Vuković imaće priliku da podeli svoja znanja i iskustva u okviru 2 panela: “HR TECH FOR NON-TECH HR” i “Kako trendovi diktiraju HR strategiju”.

Jelena Vuković.jpg
Promo 

Poseban pečat Weekend Media Festivalu ove godine daje Method agencija, koja posluje u okviru naše kompanije WMG. Method je full service agencija koja se bavi kreativom, content produkcijom i performance marketingom. Sa svojim interdiscipliranim timom, Method stvara priče i ostvaruje rezultate koji obezbeđuju digitalnu budućnost brendova. Ovaj tim iskusnih profesionalaca stiže na festival da pruži podršku u stvaranju nezaboravnih video sadržaja. Njihova misija je da uhvate duh festivala, zabeleže izjave učesnika i posetilaca, i prenesu ključne zaključke sa panela kako biste mogli uživati u festivalu, gde god da se nalazite. Sa timom Method agencije, atmosfera inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave zaživeće na ekranu i društvenim mrežama!

METHOD LOGO+SIMBOL_page-0001.jpg
Promo