Znamo koliko popularni filteri na Instagramu imaju moć ulepšavanja i mnogi od nas su se toliko navikli na njih, da ne možemo da zamislimo bilo kakav selfi bez njihovog korišćenja.
Iako postoje loše strane filtera, poput tih da mnoge devojke mogu izgubiti samopouzdanje, poznate dame ih obožavaju i ne libe se da pokažu koji su im omiljeni.
Nebrojano puta nam se učinilo da ih ne koriste i da na fotografijama i snimcima izgledaju sasvim prirodno, ali ako malo bolje obratite pažnju, to je daleko od istine.
Uzmimo za primer Zoranu Jovanović Zorannah koja se zbog preteranog korišćenja filtera nebrojeno puta našla na meti negativnih komentara. Čini se da ona ipak ne mari previše za to, te nastavlja sa svojim objavam u starom maniru... jer njen Instagram-njena stvar.
I dok neke od njih rado koriste ove privilegije društvenih mreža, Kalina Kovačević je glumica koja je jednom prilikom apelovala da svako od nas treba da prihvati nesavršenosti.
Kalina je stavila do znanja da nije ljubiteljka filtera i gotovo ih nikada nije koristila, a jednom prilikom se javno obratila ženama koje ih koriste.
- Ovaj video mi je drag jer hoću da pokažem da možemo bez stida da budemo ono što jesmo, da ne moramo uvek biti doterane i da ne moramo ispunjavati sva očekivanja koji nam je ovaj moderni savremeni život nametnuo. Da ne moramo biti savršene.
Ja nisam savršena i ne moram se svakome ni dopasti niti je to i moguće. Ja živim ovaj jedan jedini život koji mi je dat najbolje što mogu. Budi zadovoljan sobom i raduj se svakom novom danu koji ti je dat. Uživajte u svojoj nesavršenosti - poručila je jednom prilikom Kalina Kovačević.
Koji su omiljeni filteri naših poznatih dama, pogledajte u galeriji u nastavku teksta:
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“
Jeftin parfem sa sandalovinom miriše poput najluksuznijeg mirisa: Bolji je i od nekih od preko 200 €