Kako stvari stoje, čini se da su holivudske zvezde konačno doskočile dosadnim paparaco fotografima koji ih prate u stopu. Rešenje je, verovali ili ne, u ešarpi zanimljivog dizajna, a koja je osmišljena tako da spreči neželjeno fotografisanje.

Kako, pitate se...

Nije u pitanju magija, niti fotošop, u to budite uvereni, ali da postoji caka - postoji.

Naime, modni brend ISHU, odnosno "What s the ishu" ili u prevodu "U čemu je problem", proizvodi neobične marame koje koriste solarnu energiju, odnosno svetlo na inovativne načine. Njihov cilj je zaštita digitialne privatnosti, koja je u dnaašnje vreme često narušena.

Da nije u pitanju prazna priča svedoči i to što su ovu ešarpu ponele već mnoge holivudske zvezde poput Nika Džonasa i Prijanke Čopre, Paris Hilton, Vendi Vilijams, Dru Barimor, reper DMX, Nikol Riči, Bijonse, Kameron Dijaz i mnogih drugih...

Ešarpa reflektuje svetlost bliceva tako što zatamni lice i samim tim, onemogućava fotografima da dobiju fotografiju na kojoj se vidi lice osobe. Kako navode iz kompanije koja ih proizvodi, cilj im je da omoguće digitalnu privatnost onome ko ih nosi, a o ovim maramama pričale su u svojim emisijima i Vendi Vilijams i Dru Barimor i uživo pokazale kako "rade".

Inače, ešarpe se mogu kupiti za 250 dolara, iako cena ide i preko 500, što je, složićete se, i dalje niska cena za one koji žele da sačuvaju svoju digitalnu privatnost. 

Uostalom, razmislite i sami - kao što ni mi ne volimo da nas neko fotka kada smo rasčupani, bolesni, sa podočnjacima... isto je i sa selebritijima. Nekako se uvek očekuje da su uvek 24/7 doterani i sređeni, iako su, na kraju dana i oni samo ljudi od krvi i mesa.

Iza kompanije stoje dizajneri Saif Sidiki i Sad Farok, a Saif je jednom prilikom objasnio kako su došli na ovu ideju:

"Nisam želeo da budem u pozadini Snapchat ili Instagram priče nekoga koga ne poznajem. Shvatio sam da smo izgubili osećaj privatnosti od razvoja mobilnih telefona i društvenih medija. Hteo sam da napravim proizvod koji svako bi mogao da koristi ili nosi sa namerom da pokvari slike, tako da ne bi bile dovoljno dobre za postavljanje".

"Brend je više od privatnosti, a funkcioniše protiv paparaca", kaže Saif o svom poslu, koji brzo postaje popularan među "A-listerima", te ne čudi što mnogi smatraju da je ovo početak kraja paparaco fotki kakve smo do sada viđali.