Početkom septembra prošle godine, tinejdž zvezda serije "Stranger Things" napravila je popriličan gaf. Objavila je video na Jutjubu u kome demonstrira kako koristi proizvode iz svoje nove beauty linije Florence by Mills. S tim što proizvode uopšte nije koristila. Umesto toga, ona je pokazala celu rutinu ali bez nanešenog čistača, kreme, umivanja vodom i vidljivih rezultata.
Zbog toga bila je isprozivana širom društvenih mreža. Nekoliko dana kasnije usledilo je njeno izvinjenje na Instagramu u kome je pisalo: "Ja i dalje učim najbolje načine da podelim svoju rutinu dok upoznajem sve ovo. Ja nisam ekspert. Mislila sam da je brzi video u kome se pretvaram da radim svoju noćnu ritunu okej, ali to je protumačeno drugačije. Razumem i cenim vaš fidbek na ovom putovanju, molim vas delite svoja mišljenja i ja ću svoja."
Odmah posle nje, sredinom septembra prošle godine u prodaju stiže i Haus Laboratories, brend Lejdi Gage. Trejsi Elis Ros izbacuje liniju proizvoda za kovrdžavu kosu dok Mišel Fajfer ima brend mirisa čistog sastava Henry Rose.
U to vreme i Viktorija Bekam se pridružuje sa svojim makeup brendom (dok njen muž već ima liniju House 99 za muškarce). Poslednji u nizu brendova poznatih je Rare Beauty Selene Gomez dostupan za javnost od pre nekoliko dana, dok je Dženifer Lopez najavila svoj brend nedavno na Instagramu. Šuška se i da će Gven Stefani, Hejli Biber, Serena Vilijams i Kardi Bi imati svoje.
Pored njih mamo i OG brendove poput Goop od Gvinet Paltro, Kora brend Mirande Ker, Flower Beauty od Dru Barimor i Honest Company od Džesike Albe koji su na tržištu između 7 i 12 godina. Naravno, tu si u nezaobilazne sestre Kardašijan koje uspevaju da prodaju sve, pa i kozmetiku i šminku.
Jedna od njih ipak prednjači u svemu, a to je Rijana. Ona ima apsolutno najuspešniji selebriti makeup brend ikada! Fenty Beauty lansiran 2017. godine zaradio je skoro 600 miliona u prvih 15 meseci poslovanja i postavio nove standarde inkluzivnosti izbacivanjem 40 nijansi tečnih pudera. Voljena pevačica je u julu ove godine predstavila i liniju za negu kože Fenty Skin koja nije ništa manje uspešna.
Ali gde leži sve veći uspeh i potreba zvezda da imaju svoje kozmetičke brendove?
Ljudi se danas više nego ikada ugledaju na slavne. I sada kada je većina zvezda dostupna na društvenim mrežama, fanovi imaju znatno manje prepreka da do njih dođu. Oni bukvalno mogu da nađu ličnost sa kojom se najbolje povezuju i simuliraju njen izgled, način doterivanja i na neki način život. To je glavni razlog zašto se proizvodi poznatih ličnosti tako dobro prodaju. Ne treba zaboraviti i da većinu tih zvezda prate milioni a da je kozmetička industrija poslednjih godina jedna od najjačih na svetu. Kad se to spoji neminovno dobijate uspeh i profit.
Još jedan od faktora uspeha jeste što su potrošači umorni od lažnog marketinga i ne veruju više velikim kompanijama poput Estee Laudera i L'Oreala. Samim tim, okreću se realnijem pristupu koji dobijaju na društvenim mrežama od slavnih ličnosti koje prate i sa kojima se poistovećuju svakodnevno.
Međutim, u ovo doba kada gomila zvezda lansira svoje kozmetičke brendove, autentičnost je vrlo važna, pored kvaliteta proizvoda koje prodaju. U stvari, autentičnost je ključ. Ona je uslov za dugoročno poverenje (koje je Mili Bobi u startu poljuljala zbog gafa koji je napravila) koje će ljude naterati da požele da kupe neki proizvod.
Svodi se dakle na to da li će kupac da shvati poruku, bukvalno i figurativno. Da li će poverovati da je Mišel Fajfer oduvek bila zaljubljenik u mirise, glumica koja je otvorila Instagram nalog tek pošto je lansirala svoju liniju? Da li će doživeti Kajli Džener kao svoju ikonu lepote čiji izgled mogu replikovati uz pomoć njene šminke? I da li je Mili Bobi Braun kvalifikovana da demonstrira skin care rutinu?
Zvezde imaju veliku moć, ali da bi njihovi brendovi trajali moraju imati autentičnost i stvoriti snažno poverenje koje ako se jednom naruši, teško se vraća.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima