Najmlađa članica Kardašijan-Džener klana, Kajli, napravila je veliku promenu svog izgleda.
Naime, na službenom Instagram profilu njene kozmetičke kompanije "Kylie Cosmetics" osvanula je njena fotka u rozim kožnim pantalonama i roze grudnjaku, a nosila je crnu periku s šiškama na stranu.
Ipak, mnoge je zaintrigirala činjenica da je ovo trenutno postala jedina objava na tom profilu što znači da su sve ostale izbrisane. Znači li to da sa svojim brendom okreće novu stranicu?
Podsetimo Kajli fenomen svog imena iskoristila za pokretanje unosnog biznisa. U decembru 2015. godine na oduševljenje tinejdžeta širom sveta lansirala svoj prvi ruž za usne sa svojim imenom - Kylie Lip Kit.
Kolika je bila pomama, govori i činjenica da je, kada su ruževi pušteni u prodaju na internetu, stranica nebrojeno puta "pala", a proizvodi su rasprodati - odmah.
"U prodaju smo ih pustili oko 3 popodne, a kada sam osvežila stranicu, ničeg nije bilo. Prošlo je manje od jednog minuta. Sve je rasprodato u 20 sekundi. Bila sam u šoku. Nikada nisam mislila da će to postići takav uspeh."
Već 2016. njena kozmetička kompanija promenila je ime u Kylie Cosmetics, a proizvodnja ruževa porasla je s 15 na 500 hiljada. Nakon toga samo nebo joj je bilo granica.
Unosni ugovori i želje da bude zaštitno lice nekog brenda stizali su neverovatnom brzinom, a ona ih je prihvatala za basnoslovne cifre.
U oktobru 2017. dospela je na 59. mesto Forbsovih najplaćenijih ličnosti, a tačno tri godine kasnije zasela je na prvo mesto iste liste, ostavivši iza sebe slavne sportiste poput Kristijana Ronalda, ali i bivšeg zeta Kanjea Vesta.