Dani kada je Zorana Jovanović poznatija kao Zorannah bila glavno lice influenserskog sveta davno su iza nje. Iako je ona ta koja je takoreći "utabala" put brojnim blogerima koji se danas bave ovim poslom i od toga zarađuju za život, situacija je danas daleko drugačija.
Doduše, na prvu loptu malo ko bi imao takav utisak. Zorannah putuje, kači fotke sa luksuznih destinacija i živi život punim plućima, ali ako je verovati izvorima bliskim influenserki, sve to je samo farsa, odnosno "predstava" za pratioce.
Zorannah odavno nije više toliko popularna kao što je bila nekad, a mnogi su se pitali i koje je poreklo njenih prihoda. Izvor je za "Alo" rekao da se influenserka sada našla pred problemom jer joj brojni klijenti otkazuju saradnju i ugovore.
- Zorana je u ozbiljnom problemu, ako ovako nastavi uskoro će bankrotirati. Nakon što joj je ugašena firma, njoj su reklame na društvenim mrežama bile glavni izvor prihoda, a sada je i to počelo da nestaje - rekao je izvor koji je želeo da ostane anoniman.
- Ljudi su masovno počeli da joj otkazuju saradnju, a u poslednje vreme je izgubila najjače klijente koji najbolje plaćaju. Nijedan ozbiljan brend ne želi da sarađuje sa njom, pojavila su se nova lica koja imaju veći odziv kod javnosti i smatraju da ona više nije toliko uticajna koliko je ranije bila - objašnjava izvor.
- Zorana je iz očaja prihvatila saradnju sa manje poznatim brendovima, bitno joj je da je prisutna u tom svetu i da se ne primeti da je u krizi. Nije uspela to da sakrije, pa su se tako na društvenim mrežama pojavili komentari nekih ljudi koji je nazivaju propalom blogerkom. Ona se trudi da ne pridaje značaja negativnim komentarima, ali isitna je da je sve to jako pogađa - zaključio je sagovornik.
Od kako se ova informacija pojavila u javnosti, mnogi za takav ishod krive samu influenserku koja je u više navrata načinila neke ružne poteze. Tako je nedavno optužena da je nemarna jer je psu dozvolila da obavi nuždu u jednom tržnom centru, a potom očekivala da za njenim ljubimcem pokupe drugi. Na mrežama je bila na meti kritika i zbog prodaje svojih starih stvari koje su bile u nezavidnom stanju, neretko prljave.
Zoranu su često prozivali i zbog Fotošopa, međutim, nju to nije zaustavilo da stvari radi na svoj način. Da li će nekada najpopularnija influenserka uspeti da se vrati na stari put i povrati klijente, ili pak stekne i bolje, ostaje da vidimo, a koliko se promenila za sve ove godine, odnosno od samog početka karijere kada je bila broj jedan, pogledajte u galeriji na kraju teksta.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“