Prva i najpoznatija blogerka, Zorana Jovanović Zorannah, prva je predstavila influenserki posao u Srbiji. Ona je 2012. godine otvorila svoju firmu koja se sada nalazi u likvidaciji, što je provereno na zvaničnom sajtu koji se bavi poslovanjem firmi, a na kojem su svima dostupne informacije od javnog značaja.
U skladu sa odredbom člana 533 Zakona o privrednim društvima objavljuje se oglas o pokretnju postupka likivdacije u trajanju od 90 dana. Poslovno ime Zorannah d.o.o. - u likvidaciji. Pozivaju se poverioci da svoja potraživanja prijave najkasnije u roku od 120 dana od objavljivanja ovog oglasa na internet strani Agencije za privredne registre, napisano je između ostalog.
Kako "Blic" saznaje Zorana Jovanović je odlučila da zatvori firmu.
- Zorana je odlučila da zatvori svoju firmu, te je pokrenula postupak zatvaranja, odnosno likvidacije. U narednom periodu treba da se proveri da li može da se zatvori firma, tačnije da se ustanovi da nikome ništa ne duguje, te onda kreće proces kada će moći da okonča svoje poslovanje. Ono što može da se zaključi jeste da očigledno više ne želi da se bavi biznisom ili jednostavno ne može dovoljno da ostvari prometa, te ne želi da ima dodatnih izdataka koji se tiču održavanje predužeća - objašnjava izvor za Blic i dodaje:
- Nikom nije poznato da li se Jovanovićeva ulenjila ili pak zanela u poslovanju jer takve stvari ne priča ni najbližim prijateljima, pa se odlučila na zatvaranje. Svima je poznato da je ona nedavno počela i da naplaćuje pojedine sadržaje na svom vlogu, što joj nije donelo onoliko prihoda koliko je mislila da hoće.
Prema uvidu u Agenciji za privredne registre u proteklih pet godina njeno preduzeće je u nekoliko navrata bilo u blokadi. To se desilo dva puta tokom 2017. godine kada je ukupno bila u blokadi deset dana. Dok je 2018. godine njena firma bila čak 78 dana u blokadi.
Gubi pratioce na društvenim mrežama
Da joj popularnost u virtuelanom svetu opada govore činjenice koje svako može proveriti kada su društvene mreže u pitanju. U aplikaciji koja pokazuje tačne podatke koliko je ljudi nekoga zapratilo, a koliko otpratilo Zorana nije u dobrom položaju jer ju je u poslednjih mesec dana otpratilo oko 2.400 ljudi samo na društvenoj mreži Instagram.
Napadaju je zbog prodaje polovne robe
Na društvenim mrežama su osvanule fotografije obuće i odeće koju blogerka prodaje, ali se iz priloženog može videti da stvari i nisu baš najčistije, što je dodatno izazvalo prozivke na njen račun. U tome posebno prednjače tviteraši.
“Zorannah opet prodaje štrokavu obuću, dokle pitam?!”, “Da li ona to ima neku zmiju u štiklama?”, “Za prljave patike traži 60 evra, a za nošene štikle 130”... bili su neki od komentara koji kruže Tviterom.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših