Sara Jo je u drugom polufinalu nastupila sa pesmom “Muškarčina”, a celokupni spektakl, od pesme, pa do kostima, imao je elemente svetskog performansa.
Sara je za ovu priliku izabrala neobični crni kostim kog krase interesantni plavi detalji i čipka. Imala je dubok dekolte, seksepilne čarape, a celokupni izgled upotpunila je efektnom scenskom šminkom i frizurom koja se slaže uz detalje scenskog kostima.
Iako je Sara Jovanović oduvek važila za veoma poželju damu na sceni, koja na svojim nastupima uvek otkije nešto inovativno, svoj seksepil je do skoro vešto skivala.
Sara Jo je urbane kombinacije za scenske nastupe zamenila provokativnim stajlinzima koji pariraju svetskim trendovima. Novom transformacijom imidža postala je još jedna ponosna predstavnica trendi bob frizure, a sinoćnim izvođenjem pesme "Muškarčina" dokazala je da je prava zavodnica.
Da nastup naše pop zvezde nije prošao nezapaženo dokaz su i mnogi korisnici na Tviteru koji su komentarisali da je ona jedan od najvećih favorita.
Ipak, Sara u poslednje vreme ne prestaje da iznenađuje nastupim koji podsećaju na svetske. Podsetimo, mnogi su koncert ispred Skupštine grada za doček Nove godine komentarisali kao jedan od zapaženijih, a kostimi koje je predstavila na bini bili su nevakidašnji za ove prostore.
Jednako su zapaženi kortimi bili i na Prajdu u Begradu, kao i na Prajdu u Kopenhagenu, a neke koji su izazvali pažnju javnosti smo izdvojili u nastavku:
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“