U četrnaestoj epizodi podcasta W!OMAN, glavna urednica brenda Wanted Teodora Bogdanović, o rodno senzitivnom jeziku, feminizmu, pisanoj reči ali i aktivnostima Converse zajednice, razgovarala je sa Mirjanom Narandžić i Jelenom Gajić.
Otkrile su nam zašto je po njihovom mišljenju ovakav jezik bitan još od ranog detinjstva, kakve su reakcije žena na njega i koliko često su se one našle u neprijatnim situacijama zbog svog roda. Takođe, objasnile su nam zašto je ovakva kampanja kompanije Converse bitna za celo društvo, kakva je reakcija devojaka na starke sa ispisom zanimanja u ženskom rodu i kakav je to podstrek za dalju budućnost.
3 trika kako da vam boja kose uvek izgleda kao tek sveže ofarbana: Ako ne morate, ne radite ovo
5 namirnica koje brže tope masnoće na stomaku: Plan ishrane obećava smanjenje struka za 18cm za 6 nedelja
Parfemi do 50€ sa kojima dobijam najviše komplimenata: Svi zaneme kad im kažem cenu jer mirišu kao niche
Šta god mislili, uske farmerke su hit: Evo kako da ih stilizujete da ne izgleda kao da ste ostali u 2000-im
Puderi koji su kao druga koža, samo bolja: Lice će vam izgledati kao da plaćate najskuplje tretmane