U četrnaestoj epizodi podcasta W!OMAN, glavna urednica brenda Wanted Teodora Bogdanović, o rodno senzitivnom jeziku, feminizmu, pisanoj reči ali i aktivnostima Converse zajednice, razgovarala je sa Mirjanom Narandžić i Jelenom Gajić.
Otkrile su nam zašto je po njihovom mišljenju ovakav jezik bitan još od ranog detinjstva, kakve su reakcije žena na njega i koliko često su se one našle u neprijatnim situacijama zbog svog roda. Takođe, objasnile su nam zašto je ovakva kampanja kompanije Converse bitna za celo društvo, kakva je reakcija devojaka na starke sa ispisom zanimanja u ženskom rodu i kakav je to podstrek za dalju budućnost.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima