Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DA LI VEČERATI NAKON TRENINGA I ŠTA? Janka Budimir razrešila nedoumicu uz sjajan predlog za zdrav obrok

Fitnes influenserka na svom instagramu često deli korisne savete za sve one koji žele da dovedu svoju liniju u red, ali i da se zdravije hrane.

  Izvor: Instagram

Ukoliko ste rešili da ove godine vratite liniju u red ili da se prosto aktivirate i zdravije hranite, verujemo da vam nisu promakli saveti jedne od naših najpoznatijih fitnes instruktorki u regionu, Janke Budimir.

Povezane vesti

Na svom Instagramu svakodnevno deli veliki broj saveta po pitanju ishrane i treninga, a poslednjim postom razrešila je veliku nedoumicu - da li jesti nakon treninga i ako je odgovor "da", šta?

Naime, Janka je odmah u startu odgovorila da je njen odgovor "da". Podelila je savete po pitanju ove problematike, ali i otkrila prave izbore za obroke nakon fizičke aktivnosti.

"S obzirom na to da je trening svojevrstan stres za organizam i da trošimo energiju u toku, pa i posle treninga, jako je bitno dati telu određene nutrijente koji će ubrzati oporavak", započela je influenserka sa objašnjenjem.

Međutim, kada je u pitanju odabir namirnica nakon treninga, kako Janka kaže, odgovor tu nije tako jednostavan i zavisi od mnogo faktora.

"Prvi i osnovni je ukupan broj kalorija koji određena osoba treba da pojede u toku dana, u skladu sa svojim ciljem. On zavisi od bazalnog metabolizma, a onda i od telesnog sastava vežbača (odnosa mišićne mase i masnog tkiva), pola, te vrste aktivnosti u toku jednog dana, odnosno u nedelju dana, od navika i drugih stvari".

A potom nastavlja: "Dakle, potrebna nam je određena količina proteina, ugljenih hidrata i masti, kao i vitamina i minerala. U obroku posle treninga ja uvek jedem kombinaciju ugljenih hidrata i proteina. Masti ostavim za neki drugi obrok jer usporavaju varenje. Ali nije greška ni ako dodate masti u taj obrok."

"Ako znamo da su proteini i ugljeni hidrati makronutrijenti koji treba da se nađu na meniju posle treninga, onda treba da znamo i najbolje izvore", kaže Janka.

Proteini:

  • Riba
  • Nemasna mesa
  • Belanca
  • Nemasni sirevi
  • Proteinski prah
  • Mahunarke

Povezane vesti

Ugljeni hidrati:

  • Ovsene pahuljice
  • Riža
  • Krompir
  • Batat
  • Proso
  • Heljda
  • Testenina
  • Voće
  • Cornflakes

"Šta god da ukombinujete od ovoga, nećete pogrešiti. Rasporedite obroke i makronutrijente kako vama odgovara."

Na samom kraju, Janka je objasnila i da je na fotografiji njen favorit, neviđeno ukusne kuvane ovsene pahuljice sa višnjama i veganskim proteinom i cimetom. A to nam zvuči kao sjajan predlog za zdrav obrok nakon treninga.

Uostalom, probajte, saveti Janke Budimir svakako su nešto što treba da imate u glavi ako želite da vaši rezultati budu i ostanu vidljivi.

Možda će vas zanimati

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije