Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

MILICA BUDIMIR NAM JE OTKRILA KOJE GREŠKE SVI PRAVIMO TOKOM TRENINGA: Ali i kako da se ne ugojimo tokom praznika

Milica Budimir dotakla se nekih grešaka koje često pravimo tokom treninga, ali i kako da sačuvamo liniju tokom praznika.

 Milica Budimir otkrila je koje greške najčešće pravimo kod treninga. Izvor: Ustupljene fotografije

Ukoliko ste se ikad borili sa viškom kilograma, jasno vam je da nikakvo magično rešenje ne postoji.

Loše navike teško se menjaju, ali upravo je to ono što je ključno ukoliko želimo da svoje telo dovedemo do savršenstva.

Povezane vesti

Ipak, svi se mi ponekad opustimo, pogotovo sad oko praznika, a ruku na srce, nekad je teško naći potrebnu motivaciju za vežbanje, pogotovo kada ste početnik. Baš iz tog razloga, obratili smo se za savete jednoj od naših najppularnjih fitnes influenserki, Milici Budimir, koja je pojasnile ne samo koje su to greške koje eventualno pravimo, već i šta je zaista potrebno kako bismo transformisali svoje telo jednom zasvagda.

 Milica Budimir nije zagovornik detoks i instant rešenja. Izvor: printscreen/instagram

Na prvom mestu nismo mogli da se dotaknemo sve popularnijih instant rešenja, detoksa organizma i dijeta koje obećavaju magične rezultate u kratkom roku.

- Veliki sam protivnik instant rešenja. Prvenstveno jer mogu da naruše zdravlje. Ne treba da budemo ekstremni. Niti da dijetu gledamo kao na kraj sveta i veliko odricanje.

Milica kaže da je potrebno postepeno raditi na promenama navika, te za početak pročistiti hranu od loših namirnica.

- Upravo to je ono što Janka i ja źelimo da naučimo sve devojke koje učestvuju u našim programima.

Ipak, istina je da mnogi rade do kasno u noć, ili po smenama, te nekad ne stižu da skuvaju, pripreme hranu... te smo Milicu pitali šta je najbolji izbor za večeru koja zasiti, a ne dodaje kilograme.

- Važan je dnevni kalorijski unos. U našim programima imamo i devojke koje rade u smenama, ali važna je i dobra organizacija, priprema hrane unapred u tom slučaju ima važnu ulogu. Ja bih izabrala kombinaciju proteina i masti.

U ovom periodu svi se malo opustimo, pogotovo tokom praznika. Na pitanje šta je ono što bi trebalo da izbegavamo u širokom luku, i koje su alternative, Milica i sama priznaje da je neko ko takođe voli da sebi da oduška, kao i da je teško odoleti bogatoj trpezi, pogotovo kada je lepa porodična atmosfera i svi slatko jedu. Ipak, rešenje postoji.

Treba da izbegavamo bespotrebno prejedanje i ležanje. Pojedite koliko sebi stavite na tanjih i prošetajte nakon ručka ili večere - savetuje fitnes influenserka.

Sa druge strane, tu ponovo dolazimo do priče o motivaciji i kako je pronaći kada nam je do svega sem do šetnje, a kamoli vežbanja.

- Početnička motivacija je uglavnom velika. Verujem da do odustajanja dođe kada ista krene da opada. To je momenat odluke da li zaista želimo promene ili ćemo nastaviti samo da ih planiramo - objašnjava Milica i dodaje:

- Nismo svi za trening u teretani, ali verujem da svako može da pronađe vid fizičke aktivnosti u kojoj uživa.

 Milica Budimir otkrila je kako da se ne ugojimo tokom praznika. Izvor: Ustupljene fotografije

- Prvenstveno je važno da imamo cilj i znamo šta želimo da postignemo, onda da imamo komtinuitet ka njemu i svaki put kada nam ponestane motivacije, setimo se zašto smo počeli.

Povezane vesti

Činjenica je da ne postoje ni magična rešenja za gubitak kilograma, a na pitanje koji je najbolji način da "brzo" smršamo i dovedemo telo u red, Milica kaže:

- Rekla bih da to ne postoji. Nismo preko noći dobili višak kilograma, pa tako ne možemo ni da ih se rešimo.

Ona ističe da je od presudnog značaja menjanje navika, disciplina i da naučimo da slušamo svoje telo, a onda i da volimo svoje telo u svim fazama, što je možda i najbitnije od svega.

 Milica Budimir kaže da je bitno da osluškujemo svoje telo. Izvor: pritnscreen/instagram

- Kontinuitet je najvažniji, kao i u svemu što radimo. Istina je da svi reagujemo različito, nekome će se rezultati videti brže, nekome sporije, ali sigurno je da neće izostati ako smo iskreni prema sebi. Telo ne zna da laže, odaje svaku sarmu više koju smo pojeli - našalila se, iako ruku na srce, u svakoj šali, pola istine, što je u ovom slučaju apsolutno tačno.

A kad smo kod sarmi, stiče se utisak i da se one nekako najviše vide na stomaku. Milica objašnjava kako da se rešimo naslaga sa ovog dela tela.

- Salo na stomaku je uglavnom pokazatelj loše ishrane. Mogu da ga imaju i mršave osobe. Odlazi kada počnemo da biramo šta jedemo i naravno uz to i treningom jačamo trbušni zid.

Međutim, prilikom vežbanja nije neuobičajeno i da nekad vežbe ne daju rezultate. To uglavnom znači da pravimo određene greške.

- Često je to nepravilno izvođenje istih ili izostanak kontinuiteta. Ako vežbate u ponedeljak i sledeći trening uradite u petak, ne možete da očekujete rezultate.

 Milica Budimir takođe se opusti tokom praznika, ali savetuje da se ne prejedamo. Izvor: pritnscreen/instagram

Naposletku nismo mogli, a da se ne dotaknemo i ekstremnih gubitaka kilograma, poput, primera radi, jedne od najvećih transformacija u Holivudu, kada je pevačica Adel smršala oko 50 kilograma i otkrila da je vežbala čak 2 do 3 puta dnevno. Nakon toga oglasili su se brojni fitnes stručnjaci koji su otkrili da ovako nešto nije dobro za zdravlje na duže staze. Pitali smo Milicu za njeno mišljenje da li je preporučljivo vežbati svaki dan, pogotovo ako niste profesionalni sportista, kao i da li je potrebna prvo dijeta, pa trening ili treba krenuti sa svim u isto vreme.

- Nekad je manje - više - objašnjava influenserka i dodaje da uvek zdravlje stavlja na prvo mesto.

- Naše telo je jedna jako pametna mašina koja se brzo adaptira na sve promene. Može da radi u našu korist, ali ako sarađujemo sa njim i čuvamo ga. Zapravo to je jedino mesto u kome provedemo celi svoj život.

- Pored hrane i treninga, jako je važno i da mu damo odmor, čuvamo ga i negujemo u svakom smislu. Biće nam zahvalno i vratiti nam svaki uložen trud - kaže Milica i dodaje:

-Trening se preporučuje minimalno 3 puta nedeljno, jer se učinak svakog treninga nadovezuje na onaj prethodni.

Dakle, ukoliko želite da se vratite u formu, i jednom zasvagda kažete "ćao" masnim naslagama, bilo bi dobro da savete jedne od naših najpoznatijih fitnes influenserki što pre primenite i uvrstite u deo svoje rutine. Uostalom, dovoljan je jedan pogled na njen Instagram da vam bude jasno da i te kako zna o čemu govori, a ukoliko nam ne verujete, pogledajte njene fotografije u galeriji ispod:

Možda će vas zanimati:

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije