U pitanju su bele patike francuskog brenda Veja sa karakterističnim znakom „V“, koje važe za jako kvalitetne, a pritom zanimljivo je da su eco friendly.
Pravljene su od organskog pamuka, divlje gume Amazonije, kože koja je nije obrađena hemijskim putem i recikliranih plastičnih flaša.
Glavni cilj osnivača je bio da to budu patike koje će biti održive i dobre za životnu sredinu.
Veja je francuski brend patika koji se izdvojio u masi, tada popularnih ugly, glomaznih modela, upravo po svojoj jednostavnosti stila. Bele patike sa znakom V sa strane su pokupile sve vaše simpatije.
Samo u 2019. godini, ovaj brend je prodao više od pola miliona pari Veja patika. Kada ih je holivudska glumica Ema Votson obula prvi put, svi su zaželeli jedan ovakav model patika. Idu uz sve, a moda se u poslednje vreme udaljila od nekih jednostavnih modela tako da je svima prijala promena i povratak na klasične bele patike.
Međutim, najveći bum su doživele kada ih je obula Megan Markl, koja ih je prvi put prošetala pre tri godine, na australijskoj turneji, a od tada su ih trendseterke usvojile kao sjajnu alternativu starkama i Golden Goose patikama.
Nose ih uz farmerke i letnje haljine, odela i duge suknje, šortseve, pa čak i elegantne bluze i miniće.
Bele patike klasičnog dizajna lako se uklapaju u svaki stajling, čineći opuštenu kombinaciju atraktivnijom, a poslovnu opuštenijom.
Kod ovog trenda posebno je zanimljivo što nije u pitanju luksuz koji je nedostupan, cene su relativno pristupačne – na sniženjima ove patike možete naći i za 50 evra. U regularnoj prodaji koštaju između 70 i 150 evra, zavisno od modela.
Veja patike smo pronašli u radnji Fratelli u Beogradu.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“