Nema sumnje da je serija "Squid game" oborila sve rekorde gledanosti. Ona je najgledanija serija na Netfliksu, jedan od najguglovanijih pojmova na internetu, tema mnogobrojnih portala, meta osuda i kritika, a nedavno je uspela da napravi i modnu revoluciju.
Iako psiholozi tvrde da ovo korejsko ostvarenje ima negativan uticaj na decu, najveći striming servis zaradio je neverovatnu sumu novca zahvaljujući tvorcu serije "Squid game".
Naime, prema pisanju Blumberga, ova serija ima neverovatno niske troškove. Njena radnja prikazuje južnokorejski šou o zaduženim ljudima koji se bore za novčanu nagradu do smrti, prolazeći kroz igre koje su igrali u detinjstvu. Produkcija ovog ostvarenja koštala je samo 21,4 miliona dolara, što znači da je 2,4 miliona dolara odvojeno za samo jednu epizodu.
Ove brojke su samo za prvu sezonu i potiču iz dokumenta koji detaljno opisuje Netfliksove performanse emisije, piše Blumberg.
Oko 132 miliona ljudi gledalo je najmanje dva minuta "Squid Game-a" u prva 23 dana emitovanja serije, čime je oboren rekord Netfliksa koji je postavio "Bridžerton".
Ovaj megahit od serije doneo je kompaniji vrednost od skoro 900 miliona dolara, što i samom Netfliksu predstavlja neočekivan iznos.
Osim toga, Netfliks procenjuje da je 89% ljudi koji su započeli sa gledanjem serije, gledalo najmanje 75 minuta (više od jedne epizode), a 66% gledalaca, odnosno 87 miliona ljudi, završilo je seriju u prva 23 dana. Sve u svemu, ljudi su proveli više od 1,4 milijarde sati gledajući seriju.
- Mislimo da je Netfliks svojim naporima za internacionalizaciju sadržaja pronašao zdravu i isplativu strategiju, a "Squid Game" je savršen primer - napisao je u oktobru analitičar Majkl Pačer.