Južnokorejska serija "Squid game"nastavlja da ruši rekorde gledanosti na Netflixu, a uticaj je ostavila i na shopping navike svojih gledaoca o čemu dovoljno govore novi podaci modnog pretraživača Lyst.

Pored toga i brojni psiholozi iznose svoje mišljenje i navode razloge zbog čega ova serija nije preporučljiva mlađima od 20 godina.

Serije poput "Daminog gambita", "Emili u Parizu" ili istorijske sapunice "Bridgerton" samo su neki od naslova koji su nakon emitovanja na Netflixu uspeli da pokrenu neke nove trendove na modnoj sceni.

To je ovoga puta pošlo za rukom južnokorejskoj seriji "Squid Game" u kojoj se ljudi u dugovima takmiče u bizarnom nizu igara za preživljavanje i novac.

squid game plave trenerke
Netflix / Zuma Press / Profimedia 

U svega nekoliko dana od lansiranja na Netflixu, modni pretraživač Lyst zabežio je nagli porast pretraživanja komada koji se mogu videti i u seriji.

Najpopularnijim komadom među modnim kupcima pokazali su se slip-on modeli patika za kojima su pretrage skočile za 145%, dok su pretrage za trenerkama u retro stilu skočile za 97%.

squid game
printscreen/youtube 

Crveni kombinezoni takođe su zaintrigirali modne kupce (+62%), kao i bele majice s brojevima (+35%).

Slip-on patike američkog brenda Vans, a koji ih je i proslavio, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavozelenoj boji iz nedelje u nedelju raste za 130%.

squid game
Youtube