Južnokorejska serija "Squid game"nastavlja da ruši rekorde gledanosti na Netflixu, a uticaj je ostavila i na shopping navike svojih gledaoca o čemu dovoljno govore novi podaci modnog pretraživača Lyst.
Pored toga i brojni psiholozi iznose svoje mišljenje i navode razloge zbog čega ova serija nije preporučljiva mlađima od 20 godina.
Serije poput "Daminog gambita", "Emili u Parizu" ili istorijske sapunice "Bridgerton" samo su neki od naslova koji su nakon emitovanja na Netflixu uspeli da pokrenu neke nove trendove na modnoj sceni.
To je ovoga puta pošlo za rukom južnokorejskoj seriji "Squid Game" u kojoj se ljudi u dugovima takmiče u bizarnom nizu igara za preživljavanje i novac.
U svega nekoliko dana od lansiranja na Netflixu, modni pretraživač Lyst zabežio je nagli porast pretraživanja komada koji se mogu videti i u seriji.
Najpopularnijim komadom među modnim kupcima pokazali su se slip-on modeli patika za kojima su pretrage skočile za 145%, dok su pretrage za trenerkama u retro stilu skočile za 97%.
Crveni kombinezoni takođe su zaintrigirali modne kupce (+62%), kao i bele majice s brojevima (+35%).
Slip-on patike američkog brenda Vans, a koji ih je i proslavio, sada su najtraženije, a potražnja za komadima u plavozelenoj boji iz nedelje u nedelju raste za 130%.
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima