Najčešći uzročnik raka grlića materice je tip HPV virusa čije prisustvo u ženinom organizmu neretko prođe i bez simptoma. Virus se prenosi polnim putem i baš zbog toga istraživanja pokazuju da većina žena koja se zarazi oseća stid zbog toga.
Zbog stigme, nedovoljno razvijene svesti i edukacije žene odlažu ili izbegavaju preventivne ginekološke preglede ili o ovom problemu ćute i ne informišu se. Iako HPV može biti jako opasan i smrtan, ukoliko se na vreme dijagnostifikuje, može se izlečiti.
Nakon uspeha aktivacije #pričeiznutra, Libresse je pokrenuo najnoviju kampanju #PružiRuku, kojom skreće pažnju na rak grlića materice, bolest koja se javlja često i pogađa veliki broj žena širom sveta. Iako u Srbiji najmanje jedna žena dnevno umre, a četiri se razbole od raka grlića materice, tek svaka peta žena ide na redovne preglede svake godine. I danas mnogi potcenjuju važnost redovnih ginekoloških pregleda, koji predstavljaju jednostavan način za rano otkrivanje ove bolesti i sprečavanje njenog daljeg napredovanja, čime se povećavaju šanse za uspešni oporavak.
U periodu od 1. aprila do 31. maja 2021. kupovinom bilo kojeg Libresse proizvoda biće donirano 3,3 RSD Udruženju građana Ženski centar „Milica“ za pomoć ženama obolelim od raka grlića maternice. Od prikupljenih sredstava finansiraće se rad Nacionalnog centra Milica kroz pružanje iskustvene podrške i stručnih konsultacija sa lekarima, putem telefona, online platforme i lično, kao i ostali urgentni vidovi podrške ženama obolelim od raka grlića materice, dok prolaze kroz proces lečenja.
Ovim projektom pruža se podrška svim ženama kojima je dijagnostikovan rak grlića materice, kako bismo eliminisali sram i stigmu povezane sa ovom bolešću. Pored toga, takođe želimo stalno da ističemo važnost preventivnih zdravstvenih pregleda, čime se povećavaju šanse za rano dijagnostikovanje i smanjuje rizik od smrtnog ishoda.
U videu koji smo uradili u saradnji sa ovim brendom, glasno smo progovorili o značaju edukacije i prevencije.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših