Definitivno ne. Intimni problemi, bolne menstruacije, pokušaji da dobijemo bebe - nisu teme o kojima treba da pričamo tiho. Kako kroz ovakve stvari ne bi prolazili bez podrške i razumevanja, kompanija Libresse pokrenula je kampanju #pričeiznutra koja daje glas i prostor ženama da pričaju o svim onim stvarima o kojima se ne priča. Stvarima koje su zapravo veoma važne.
Libresse je otvorio prostor za dobre, loše, slatke, gorke, za naše priče. Za vaše priče. Za priče iznutra - priče koje poseduje svaka žena. Mogućnost i podstrek da otvoreno kažemo kako se osećamo - jer da bismo upoznali jedni druge, da bismo pomogli jedni drugima, da bismo videli jedni druge, sve naše prave #pričeiznutra moraju biti saslušane i podeljene.
Podelite vašu priču, saslušajte druge ili jednostavno - pružite podršku. Koristite i pratite hešteg #pričeiznutra na društvenim mrežama i postanite deo zajednice koja glasno i otvoreno podržava, menja i ruši tabue.
Ako želite da date glas, ali da za početak ostanete anonimni - i to je sasvim u redu. Posetite sajt Libresse i stranicu kampanje i pošaljite priču koja će postaniti nečija podrška i razumevanje.
Hajde da zajedno pričamo i podržimo - i dobre i loše priče. Priče uz koje rastemo, priče zbog kojih se smejemo i plačemo, priče kojima treba razumevanje - #pričeiznutra.
Pogledajte video kampanje:
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima