Stjepan Hauser već nekoliko nedelja, tačnije od kraja februara, svoje obožavatelje na društvenim mrežama oduševljava fotografijama s egzotičnih Maldiva. Ipak, mnogima je za oko zapalo i društvo tajnovite crnke s kojom je mužičar svetske popularnosti razmenjivao nežnosti na bajkovitim lokacijama.
Čini se kako je došlo vreme da Hauser istraži i druge lokacije na Maldivima, a napravio je to na vrlo zanimljiv način koji je potstakao glasine o njegovom venčanju.
Naime, na jednoj od fotografija na kojoj je zagrlio tajanstvenu devojku mužičar je napisao:
"Gospođice, medeni mesec se nastavlja?" Za nekoliko sati objavio je idilične prizore duge na rajskoj plaži na još jedoj od lokacija na Maldivima.
"Naravno da nastavljamo. Naš medeni mesec neće se nikada završiti, gospođice", napisao je Hauser na fotografiji, a potom je objavio i kratki video novog rizorta.
"Postaje sve romantičnije. Ne znam šta bi se sledeće moglo da se dogodi", rekao je Hauser u kratkom video, preplanuo i vidno opušten dok se u kadru mogla videti i tajanstvena devojka.
Hauser je vešto skrivao identitet kao i detalje odnosa s devojkom. Ipak, svojim pratiocima otkrio je niz romantičnih i strastvenih prizora u društvu lepotice zbog čega su mnogi pomislili kako se radi o njegovoj devojci.
Interes o njegovom ljubavnom životu potstakao je violončelistu da sam progovori o ovoj privatnoj stvari. Javio se s nove lokacije na Maldivima, ali ovaj put i s novom devojkom.
"Mnogi od vas nagađaju i pitaju me ko je moja princeza, ko je ta devojka, pa sam napokon odlučio da pokažem svoju ljupku princezu", rekao je Hauser i snimio plavokosu devojku koja je lice sakrila slamnatim šeširom.
Ipak, zahvaljujući Instagram profilu turističke agencije Maldiva, Travel Trade Maldives postalo je jasno da je Hauser na Maldive otišao kako bi promovirao tu popularnu destinaciju, a ne na privatni odmor sa svojom izabranicom.
"Visit Maldives poziva hrvatskog popularnog violončelistu Stjepana Hausera na saradnju u snimanju videa koji će prikazati prirodne lepote destinacije i objavljivaće sadržaj na svojim društvenim mrežama gde ga prati oko 2.4 miliona ljudi", stoji u objavi na Instagram profilu turističke agencije.
Cilj ovog poslovnog poteza turističke agencije je privlačenje turista s Balkana odnosno promovisanje ove egzotične destinacije za sigurno odredište s atraktivnim lokacijama.
Izgleda da se Hauser odlično zabavljao na Maldivima, a slikovitu razonodu pripremio je i svojim pratiocima.
3 trika kako da vam boja kose uvek izgleda kao tek sveže ofarbana: Ako ne morate, ne radite ovo
5 namirnica koje brže tope masnoće na stomaku: Plan ishrane obećava smanjenje struka za 18cm za 6 nedelja
Parfemi do 50€ sa kojima dobijam najviše komplimenata: Svi zaneme kad im kažem cenu jer mirišu kao niche
Kako uštedeti u supermarketu? Planiranje, skriveni popusti i kuponi - 8 saveta koji će vam napuniti džepove
Bela Hadid snimila video kako postiže prirodan izgled šminkom: Sve nanosi prstima, a u ovome je glavna caka