Sestre Kardašijan- Džener osim po golim fotkama i rijaliti šou, poznate su i po svojim ličnim brendovima.
Tako Kim ima vlastitu modnu marku 'Skims' i liniju kozmetičkih proizvoda 'KKW Beauty', Kloi ima liniju odeće 'Good American', a Kortni održava svoj portal 'Posh'.
Ipak, možda najuspešnija od njih je upravo najmlađa sestra Kajli koja je pre nekoliko godina pokrenula kozmetičku kompaniju 'Kylie Cosmetics' koja danas obuhvata niz različitih proizvoda, od dekorativne kozmetike, do nege lica i tela, kao i proizvoda za sunčanje.
Ipak, to joj nije bilo dovoljno pa je 17. septembra izbacila liniju kupaćih kostima pod nazivom 'Kylie Swim'. U liniji prevladavaju žute, crvene, narandžaste i roze nijanse, a cene se kreću od 40 do 85 dolara.
Kupaći kostimi odmah su se našli na udaru kritika, pa su tako pojedinci isticali kako su kostimi namenjeni samo mršavim ženama, a drugi pak kako su preskupi.
Najveća kritika ipak dolazi zbog činjenice da su ove kreacije jako slične onima koje je već ranije prodavao manje poznati brand 'Nemesis'. Oni su u prodaju izbacili skoro pa identičan dizajn kupaćeg, ali mnogo ranije nego što je Kajli svoj pokazala javnosti.
Mnogi tvrde kako je upravo to razlog slabe prodaje kupaćih kostima, dok je s druge strane moguće da je na prodaju uticalo to što je linija izbačena sredinom septembra, odnosno na samom kraju leta.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“