Možda i vi pripadate onima koji pomoću dva, tri klika svrate na profil poznatih i uticajnih ličnosti kako bi presudili o kupovini nekog proizvoda. I da, to zaista ima smisla. Influenseri imaju veliku moć da utiču na svest potrošača, upravo zato što je veliki broj ljudi posvećen njihovim aktivnostima, pažljivi su slušaoci a istraživanja pokazuju da mnogobrojni tinejdžeri žele da budu kao oni.

Gledajući kroz Instagram naočare, čini se da je život svakog od njih lagodan, jer proizvode svetski poznatih brednova dobijaju besplatno.

Ovoga puta, želimo da razbijemo taj mit. Ovo nije obična vest o Kendal i Kajli, ovo je naše upozerenje da ujedno pazite šta birate kada je reč o onlajn kupovini.

One su najpopularnije sestre, ali su samo još jedne u nizu influenserki koje su lažno promovisale AirPods slušalice. Ne zaboravite da Kendal i Kajli ukupno imaju preko 320 miliona pratilaca!

BBC Click je sproveo veliko istraživanje u kojem je otkrio da se radi o kopiji slušalica koje su postale najveći trend današnjice, a prodavale su se u iznosu od 150 do 250 dolara.

Ipak, Apple kompanija odlučila je da ne podnese tužbu protiv Kendal i Kajli, iako njihova promocija krši kompanijska intelektualna prava. Takođe, Apple je naglasio da je vodio evidenciju o tome ko je sve od poznatih ličnosti reklamirao kopiju slušalica a samim tim - oni će prestati da dobijaju Apple proizvode besplatno.

Dakle, na vama je da vodite računa. Ove slušalice se mogu naći na raznim sajtovima, a iako ih je teško razlikovati od originalnih, znajte da Apple ima potpuno drugačije pakovanje istih.