Da društvene mreže imaju ozbiljan uticaj na svest ili nesvest današnjeg društva, dokaz su mnogobrojne polemike koje su se vodile na ovu temu. „Uticaj“ povezujemo sa, slobodno možemo reći, zanimanjem koje se zove „influenser“ a to su oni ljudi koji su nailazili na mnogo osuda javnosti. Hteli ili ne, influenseri su često „primorani“ da objašnjavaju šta njihov posao podrazumeva, kolika je njihova uloga u radnim zadacima i da li i koliko njihov posao podrazumeva odricanje određenih stvari.
Broj pratilaca na Instagramu odavno je prepoznat kao merilo uspeha, a čini se da su nas u to uverile i pevačica ali i multitalentovana Sara Jovanović i influenserka Dunja Jovanić. Uz ukupno skoro 650 hiljada pratilaca na najpopularnijoj društvenoj mreži, Sara i Dunja odlučile su da svu popularnost koju poseduju pretoče u nov projekat koji ćemo imati prilike da pratimo na K1 televiziji.
Septembar nije daleko, a tada nas očekuje novi start popularnog dua, čije smo duhovite video snimke pratili na njihovim Instagram profilima i Youtube kanalu.
Emisija „JOJO na točkovima“ emitovaće Sarine i Dunjine aktivnosti na mestima u Srbiji koje ranije nisu posećivale. Zanimljivo: scenario ne postoji, pravila ne postoje, spontanost je suština. Pa, izgleda da onda nema greške. Ako nešto moramo da priznamo, to je da im je kreativnost jača strana, a znate li kako kažu? Ako uspete jednog čoveka da nasmejete, znači da ste uradili dobar posao.
Novi format i projekat na kojem će Sara i Dunja raditi stiže za mesec dana, a budući da su najbolje drugarice, kod njih ne važi staro, dobro poznato pravilo: posao i prijateljstvo ne treba mešati.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“