Naslednica modnog carstva Inditexa, Marta Ortega, najbolji je ambasador svojih brendova Zara i Massimo Dutti, a to je pokazala i na konjičkom turniru održanom u Madridu, gde je servirala stil vredan kopiranja od glave do pete.
Ćerka Amansija Ortege i prva žena Zare, Marta Ortega redovno posećuje Longines Global Champions Tour i time jasno stavlja do znanja da je veliki zaljubljenik u jahanje.
I kao najveći ambasador svog brenda, ova moćna poslovna žena odabrala je stajling sastavljen od fantastičnih komada koje će trendseterke svakako poželeti u svojim ormarima. Tako je u centru pažnje bio Martin potpuno crni look, koji osvaja od glave do pete, a potpisuje ga odeća iz Zare i sandale Massima Duttija.
Osnovu stajlinga činili su bili pončo i široke culotte pantalone. Mrežasti pončo deo je Zarine nove vojničke estetske kolekcije, pod nazivom SRPLS, koju promoviše ćerka Amansija Ortega. Ona je i najbolji ambasador SRPLS odeće i kad god je to moguće, nosi je na reviji ili u šetnji ulicom. U ovom slučaju, za posetu konjičkom turniru u Madridu.
Pončo se prodaje po ceni od 70 evra u onlajn prodavnici kompanije i predstavlja pleteni pončo sa podesivom kapuljačom na vezice. Uz njega Marta je nosila pantalone iz osnovne Zara linije, to je neizostavni model visokog struka sa širokim nogavicama i skraćenim porubom, koje su dostupne za 30 evra.
Najveću pažnju privukle su sandale model Massimo Duti, koji se prodaje po ceni od 129 evra. Sa asimetričnim dizajnom, ove sandale su savršene za bezvremensku garderobu, dok njihov svestrani stil omogućava da se kombinuju sa različitim materijalima i izgledom. Izrađene od kože, dolaze sa idealnom visinom potpetice od 5,5 cm i predstavljaju model koji se može nositi tokom celog leta.
Bonus video
Izvor: tportal.hr/ Wanted A.N.
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“
Jeftin parfem sa sandalovinom miriše poput najluksuznijeg mirisa: Bolji je i od nekih od preko 200 €
Nijedne cipele nisu toliko IN kao mokasine Une Krlić: Hrabar i upadljiv model podiže svaki jesenji look