Da li se i vama čini da neke stvari postoje oduvek? Ne sećate se kako je izgledao svet bez Instagrama, naše glavne riznice beauty proizvoda koji osvajaju svet?

Svako ko voli negu i lepotu zna koliko parfem, omiljeni ruž ili pak proizvod za obrve može da učini da se osećamo kao milion dolara, dok su neke žene odlučile da zaista poseduju tih nekoliko miliona, pa čak i milijardi dolara, lansirajući svoje proizvode.

Ranije ove godine, Forbes je najavio Rijanu za najnovijeg beauty milijardera, procenjujući da ona sada vredi 1,7 milijardi dolara, pri čemu najveći deo njenog bogatstva (oko 1,4 milijarde dolara) generiše Fenty Beauty, od kojih ona poseduje 50 odsto.

fenty beauty hajlajter
fentybeauty 

Rijana se pridružuje Kajli Džener, koju je Forbes pre dve godine proglasio najmlađom milijarderkom na svetu, nakon što je prodala 51% svoje Kylie Cosmeticskozmetičkom gigantu Coti Inc. za 600 miliona dolara, zadržavajući vlasništvo nad ostalih 49% kompanija.

Iako je brend nedavno prošao potpunu promenu, uključujući preformulisanje svih proizvoda, Lip Kit je i dalje jedan od najpopularnijih proizvoda.

kajli džener
Instagram 

Zatim, tu je Honest Beauty, koju je Džesika Alba osnovala 2015. godine kao deo matične kompanije The Honest Company. Danas se prihod Honest Beauty procenjuje na 3,5 milijardi dolara, što ga čini drugim najvećim bruto biznisom za lepotu koji je osnovala poznata osoba nakon Rijaninog Fenty Beauty-ja.

dzesika alba
Instagram 

Međutim, nisu samo slavne osobe unovčile novac. Mnogi milijarderi lepote su svoja carstva razvili iz svog zanata ili iz čiste strasti za kozmetičkim proizvodima. Uzmimo Anastasiju Soare, osnivačicu Anastasia Beverly Hills brenda, koja je emigrirala u SAD iz Rumunije pre skoro 30 godina i našla posao u kozmetičkom salonu, nudeći tretmane obrva klijentima.

anastasija soare
youtube printscreen 

Njena stručnost, veština i sada poznato mapiranje obrva "Golden Ratio" preraslo je u carstvo, privlačeći najveće svetske ličnosti, uključujući Naomi Kembel, Sindi Kraford i Opru. Anastasija je 2000. godine lansirala niz proizvoda za obrve koji su prerasli u opseg koji svi danas poznajemo, vredan 3 milijarde dolara.

I Šarlot Tilberi i Pat McGrath zaslužile su svoje mesto kao šminkerke iza kulisa na nedeljama mode i na raznim editorijalima za sjajne časopise. Obe su svoje iskustvo pretočile u istoimene brendove šminke, za koje se sada procenjuje da vrede po milijardu dolara.

sarlot tilberi
BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia 

sarlot tilberi
- / Shutterstock Editorial / Profimedia 

Huda Kattan je krajnji primer influenserke koja se okrenula preduzetništvu. Počela je da širi svoje društvene medije prateći iskrene kritike i uputstva za šminkanje koje su postavile trendove, što ju je navelo da lansira niz veštačkih trepavica svog brenda Huda Beauty koje su se prodavale u Sephori i nosila ih je čak i Kim Kardašijan. Ubrzo nakon trepavica, Huda Beauty je lansirala niz tečnih ruževa, paleta za konture, palete senki, i u poslednje vreme, maskaru, kao i niz izdvojenih marki, uključujući brend parfema Kayali, kao i za negu kože brenda Wishful.

huda katan
Image Press Agency / Alamy / Alamy / Profimedia