U komunističkoj Rumuniji osamdesetih, u kojoj je odrastala Anastasija Soare, vlasnica mejkap-giganta “Anastasia Beverly Hills”, posao u kozmetičkoj industriji bio je daleko od perspektivnog.

Bilo je to više nego dovoljno da u ranim dvadesetim sa suprugom i sinom spakuje kofere i sreću potraži s one strane Atlantika. Istražujući ideju “zlatnog preseka”, savršenog sklada koji je Leonardo da Vinči primenjivao u svom stvaralaštvu, junakinja naše priče uvidela je da se jedan od najvećih umetnika svih vremena posebno fokusirao na obrve, čijim je oblikom likovima koje je slikao davao željeni karakter.

Inspirisana njegovim pristupom, Anastasija se posvetila osmišljavanju tehnika ulepšavanja i kreiranju kozmetičkih proizvoda, polako, ali sigurno stvarajući brend kojem danas poverenje ukazuju milioni žena širom sveta.

Njen talenat prva je prepoznala Opra Vinfri, koja ju je ugostila u svom šou-programu. Poverenje joj je potom ukazala Sindi Kraford, a za njom i ostali supermodeli. Na vrata Anastasijinog salona ubrzo su pokucale i dame sa holivudske „A“ liste. Danas, među redovnim mušterijama su Dženifer Lopez, Viktorija Bekam, te kompletan klan Kardašijan-Džener.

U intervjuu za HELLO! kozmetički mag govori o moći društvenih mreža, Opre Vinfri, i otkriva kako održava korak sa Kardašijanovima.

Zašto baš obrve?

- Kada sam došla u Ameriku i počela da radim u jednom kozmetičkom salonu, shvatila sam da se obrvama ne posvećuje pažnja, iako je u Rumuniji bilo uobičajeno da tretman lica počinje upravo njihovim sređivanjem. Odlučila sam da se pozabavim time i promenim ustaljenu američku praksu.

Šta smatrate prekretnicom u karijeri?

- Gostovanje kod Opre Vinfri, koja mi je pružila priliku da ono što radim pokažem ljudima širom sveta. Slavna voditeljka prva je velika zvezda koja mi je dala šansu i neopisivi vetar u leđa.

Sarađujete sa najvećim imenima iz sveta mode. Kako je do toga došlo?

- Po preporuci jedne klijentkinje. Marketing “od usta do usta” najmoćniji je “alat”. Tokom godina stvorila sam izuzetno blizak odnos sa mušterijama.

Visoko ste rangirani na Instagramu, gde vaš rad prati gotovo 20 miliona ljudi. Koliko vam to znači u poslu?

- Moja ćerka Klaudija prepoznala je značaj društvenih mreža. To je umnogome doprinelo da naš rad vide ljudi širom planete i da ostvarimo komunikaciju u realnom vremenu.

Kako se saradnja sa porodicom Kardašijan odrazila na vaše poslovanje?

- Sestre Kardašijan zaista su predivne devojke. Povezuje nas iskrena strast prema lepoti.

Brend “Anastasia Beverly Hills” u početku je bio baziran isključivo na proizvodima za ulepšavanje obrva.

- Kada sam došla na ideju da napravim paletu proizvoda za sređivanje obrva, cilj mi je bio da klijentima omogućim da sami urade tretman koji je do tada bio rezervisan za kozmetičke salone. Širenje asortimana bilo je prirodan sled događaja, baziran na istoj premisi na kojoj sam utemeljila ulepšavanje obrva, a to je skladan izgled lica. Želela sam da kreiram proizvode koji će se međusobno dopunjavati i zajedno činiti kompaktnu celinu, poigravajući se svetlijim i tamnijim tonovima.

Šta su najčešće „beauty“ greške koje pravimo?

- Preterano čupanje obrva. Ali verujem da su upravo te greške prilika da nešto više naučimo o karakteristikama lica, te da uvidimo šta je to što nam najviše odgovara.

Koja četiri “ABH” proizvoda bi svaka devojka trebalo da ima?

- Obrve su polazna tačka i s tim u vezi predlažem nešto iz naše palete “Brow Wiz”. “Dipbrow” odličan je za oblikovanje, definisanje i popunjavanje obrva. Potom proizvodi za konturisanje lica, tečni sjaj za usne i odgovarajuća paleta senki za oči.

Na čijem licu biste voleli da prikažete svoju mejkap čaroliju?

- Imala sam sreću da mi klijenti budu fantastični ljudi, koji su od samog početka sa mnom, od supermodela do nekadašnje prve dame Mišel Obame. Njihova lepota, inteligencija i energija velika su inspiracija.

Postoji li neko ko vas oduševljava svojim mejkap-znanjem?

- Mlade devojke su sjajne. Neverovatno su talentovane iako imaju svega 13, 14 godina.

U čemu su ključne razlike u tehnikama za crveni tepih, za svakodnevni život i onaj koji je prikazan na “Instagramu”?

- Svakodnevna šminka trebalo bi da bude manje dramatična, tačnije suptilna. Kada je reč o fotografisanju za “Instagram”, svetlo blica delimično sagori intenzitet boje, što će reći da je jača šminka dobar izbor. Što se tiče crvenog tepiha, kombinacija prethodnih instrukcija je idealna. Važno je da lice deluje sveže, da izgled bude što prirodniji, kao i da tehnika šminkanja bude perfektna.

Postoje li trendovi u ulepšavanju obrva?

- Smatram da, ukoliko je oblik adekvatan, možete da se poigravate nijansama. Ombre izgleda sjajno, kao i blaže ili jače senčenje.

Nameravate li da proširite asortiman i na proizvode za negu kože?

- Da, imamo to u planu. U našem salonu već koristimo antiride, hidratantna ulja i kreme za lice.

Šta vam je naredni cilj?

- Da “Anastasia Beverly Hills” osvoji svet.