Kada se pojavio na sceni, mnogi su mislili da je čudo od tri dana, ipak, ne samo što je ovaj momak nastavio da osvaja region hitovima, već je i postao jedan od najuticajnih mladih izbođača.
Ako kažemo: "Uđi na Wa", "Bebo", "Vroom"... verovatno vam je jasno o kome se radi. Reč je o Igoru Paniću, poznatijem kao Nucci.
Mladi umetnik se pored muzike bavi i video produkcijom, a za sebe kaže da ne pripada nijednom muzičkom žanru i da je njegova muzika mešavina trepa, repa, elektronske muzike, a sve sve to zajedno čini "Nucci žanr". Igor Panić je rođen 1996. godine, završio je četvrtu beogradsku gimnaziju, a trenutno je na studijama medija i komunikacija. Uspeli smo da saznamo da je trenutno singl, mada o svom privatnom, a pogotovo ljubavnom životu ne želi da priča.
Velika polemika bila je i oko izgovaranja njegovog imena. Pravilno je "Nući", a Igor je u više navrata objašnjavao kako je do karakterističnog nadimka došlo.
"To ime je nastalo u srednjoj školi. Posle jednog izlaska, drugar je to izgovorio. Prvo je bilo "Panucci" i ja sam se tome dugo protivio. Međutim, kako sam krenuo ozbiljnije da snimam pesme, odlučio sam da izbacim "Pa" i da se zbog estetike piše "Nucci". Dakle, da rešim misteriju, nije Nuki, Nuči, Nuci, već Nući", objasnio je muzičar.
Njegove najveće pesme nastale su početkom 2020. godine, kako kaže, iz dosade tokom pandemije, a mnogi su govorili da se proslavio preko noći. Ipak, istina je da se ovaj talentovani momak muzikom bavi od 2011. godine.
Prve pesme zapravo je napisao još u osnovnoj školi. Slušao je sve, ali rep najviše. Lutao je od žanra do žanra i upijao sve ono što mu je bilo prijatno za uho. Rekao je da nikada nije preterano voleo elektronsku muziku, koju će tek kasnije, početi da koristi u svojim pesmama.
U maju 2019. objavio je pesmu "Hotline" za koju je sam napisao tekst i muziku, dok je aranžman uradio Popov. Pesma trenutno ima preko 900 hiljada pregleda. Mesec dana kasnije objavio je duetsku pesmu "Sve sa tobom" sa Kobricom.
A onda je usledio hit koji ga je, takoreći probio. Izbacio je "Bebo" u junu 2020. godine i tako je sve krenulo. Pesma ima preko 14 miliona pregleda, a dok tekst i muziku potpisuje Nući, aranžman je uradio Popov.
"Kada sam napravio pesmu "Bebo", znao sam da je drugačija. Ipak, vodio sam se time da ljudi, ili neće skapirati tu pesmu i pitaće se: "Šta ovaj lik radi?" ili će napraviti potpuno ludilo", rekao je Nući tom prilikom.
Ogroman uspeh ponovio je i sa "Uđi na Wa", a pesma trenutno ima 27 miliona pregleda.
Video produkcija
Igor je zajedno sa rođenim bratom Markom Panićem osnovao produkcijsku kuću "Tsunami", a u svojoj biografiji imaju spotove za brojna velika imena sa estrade. Nući je taj koji je iza kamere, dok njegov brat radi montažu.
Mnogo puta, mladi umetnik istakao je da ovakav uspeh nije mogao da očekuje. Ređa hit za hitom, a poslednja pesma, "Vroom", koju je izbacio pre oko mesec dana već broji 22 miliona pregleda.
Na pitanje kako ostvariti svoje ciljeve, Igor je istakao da je najbitnije da se ne okrežete na mišljenja ili sud okoline.
"Najveću borbu sam vodio sa okolinom jer te ljudi ne shvataju ozbiljno dok ne dođe finansijski momenat, koliko god to grubo zvučalo. Tačnije, dok se ne vidi da to "radi". Možda zvuči kliše, ali treba da veruju u ono što rade. Tako sam ja. Verovao i radio", rekao je Nući za "New wave".
Jedno je sigurno, kako stvari stoje, o Nućiju će se tek pričati. I sam je istakao da ne želi javnosti sve da otkriva o sebi, već da hoće da ga postepeno upoznamo. Više njegovih fotografija pogledajte u galeriji:
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših