Kako izgleda humanitarni gala-prijem u eri COVID-19 virusa?
Na krovu najpoznatijeg šoping i lajfstajl centra u Los Anđelesu pod nazivom "The Grove", gde se inače nalazi ogromni parking, zaista stoji crveni tepih, možda nešto veći nego što smo navikli, a uskoro će se otkriti i zašto. Nema uobičajene legije fotografa koji viču i traže bolju poziciju, samo jedan tip sa aparatom koji je potpuno smiren. Nema stolova stolica, celebrity walla... Samo goli betonski parking sa uredno iscrtanim mestima za vozila.
S dolaskom prvih gostiju postaje jasno o čemu se radi: Crveni tepih je tu ne da bi se njime defilovalo u najnovijoj dizajnerskoj garderobi, već da bi se tuda prošlo automobilom. Tip sa fotoaparatom samo saopštava vozaču: "Stanite, molim vas, što bliže prozorčiću," i tu pravi fotografije ljudi koji sede unutra.
Nakon fotki, tu je i adaptirani grin-skrin set, gde svaki posetilac u svom automobilu, uz asistenciju nekoliko ljutih motoraša na snažnim mašinama, svojim kolima "snima" scenu iz filma "Mad Max: Fury Road", za uspomenu na ovaj neobični događaj.
Automobili se raspoređuju na bezbednu distancu jedni od drugih. Konobari im kuckaju na prozor i predaju zapakovanu hranu: prženu piletinu i rolnice od krabe iz "Blue Ribbon Sushija", ćuftice i ravioli od slatkog kukuruza iz Edorado Baldija, makaroni od limuna iz Ladurea, čokolada Maui Kuia estatea i, naravno, slatkiši i kokice.
Da bi se rizik dodatno smanjio, gudi begs, odnosno kese s poklonima za posetioce, nisu se delile na izlazu, već ih je organizator poslao gostima na adrese. U njima su bili po bočica Diorovog "J'adore" parfema (Teronova je njihovo zaštitno lice), iS klinički dezinficijens za ruke, "Beautycounter" serum, uz pića u limenkama, kao što su "Absolut" votka-soda, "Hajneken" pivo i bebi-roze.
A onda je pred tačno 90 automobila sa gostima, koji su ulaznicu za ovu drajv-in filmsku projekciju platili po 1.000 dolara, izašla Šarliz Teron sa kolegom iz "Pobesnelog Maksa", Nikolasom Holtom, i u sasvim novom svetlu najavila film "Mad Max: Fury Road":
"Pogledajte nas, praktično smo obučeni kao Tom Hardi u ovom filmu," rekla je. "Nosimo brnjice da bismo zaštitili sebe. Oduvek mi se činilo da je ovo upozoravajuća priča. Doživljavala sam je veoma blisko. Potraga za svojom zajednicom, svojim plemenom, svojom pripadnošću sve vreme odjekuje u meni. Možemo mi to bolje. Moramo da vodimo brigu jedni o drugima."
Nakon toga, Teronova je prisutne uputila u bitke koje vodi njena organizacija CTAOP (Charlize Theron Africa Outreach Project), napominjući kako je pandemija njene napore u borbi protiv HIV-a i malarije u Africi, praktično, vratila deset godina unazad. Ranije ove godine, njen CTAOP je u partnerstvu sa Fondacijom Industrije zabave i CARE-om pokrenula kampanju "Zajedno za nju" da bi pomogla ženama izloženim nasilju tokom pandemije. Od milion dolara prikupljenih za borbu protiv COVID-19 virusa, 500.000 je izdvojeno za kampanju "Zajedno za nju".
Onda su zajedno pogledali film i na propisanoj distanci, bez dodira, grljenja i ljubljenja, otišli kućama.
Tako se to radi.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših