Prijatelji vojvotkinje od Saseksa šokirali su društvene mreže objavljivanjem fotografija marmelade u tegli. Reč je o novom brendu Megan Markl (42), a zove se 'American Riviera Orchard'.
Prvi proizvod koji su napravili bile su tegle sveže marmelade. Modna dizajnerka Trejsi Robins, supruga Brajana Robinsa, predsednika i izvršnog direktora kompanija Paramount Pictures i Nickelodeon, objavila je korpu punu limuna i džema na Instagramu i zahvalila svojoj prijateljici Meghan što joj je poslala poklon.
'Hvala na ukusnoj korpi. Apsolutno volim ovaj džem i nisam siguran da ću ga podeliti sa bilo kim. Hvala, M', napisala je Trejsi. Sudeći po brojevima na tegli, napravljeno ih je samo 50.
Na društvenim mrežama objavljene su i slike hleba namazanog Meganinom marmeladom, koju je malo ko dobio. I dok jedni podržavaju Harijevu ženu i misle da je veoma preduzimljiva, drugi kažu da ne mogu da veruju na šta je pala.
„Ako je došlo do toga pa da mora to da radi, onda zaista nemaju love“, komentarišu.
Megan je nagovestila lansiranje novog brenda u martu kada je napravila Instagram stranicu posvećenu projektu.
„Radi na tome više od godinu dana, i radi se o svim stvarima koje su joj drage srcu — o svim stvarima oko kojih je veoma strastvena“, rekao je izvor za Page Six.
Više fotografija Meganinog novog proizvoda pogledajte u galeriji:
Bonus video
Izvor: Wanted A.N.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših