Koliko je tačna izreka: "Svakog čuda, tri dana dosta", najbolje se da primetiti na primeru brenda Balenciaga, koji se nakon ogromnog pedofilskog skandala vratio na velika vrata, sa armijom selebritija kao brend menadžerima. A ko je sa vrhu piramide? Niko drugi do lažna svetica Kim Kardašijan koja je ponovo dokazala da je zbog novca spremna na sve.
Kao što je poznato, prethodnih godina upravo je Balenciaga bila zadužena za neka Kardašijankina izdanja, naročito ona bizarna, no sve se promenilo nakon odvratne kampanje u kojoj su deca prikazana na neprimeren način, a na koju ćemo vas nešto kasnije podsetiti detaljnije.
Kim, koja je do tog trenutka bila glavno lice Balenciage, nije se oglašavala danima, iako su mreže preplavili dokazi koji ne idu brendu u korist, da bi se potom pravdala da "nije znala", "nije videla"... znate ono - jadna ja.
No, njeno "pranje" nije dugo trajalo. Iako je pokušala da saradnju nastavi sa drugim brendovima, s obzirom da modnog ukusa zapravo nema, nijedna od tih kampanja nije se održala niti bila prepoznatljiva kao ono što je radila sa Belansijagom.
Zapravo, čini se da su obe strane samo čekale da se prašina malo slegle da bi ponovo objavili da sarađuju.
"Već nekoliko godina Balensijaga dizajni su bili deo mnogih odevnih kombinacija i nekih mojih najpoznatijih modnih trenutaka. Za mene, ova duga veza je građena na međusobnom poverenju i posvećenosti da se radi ono što je ispravno. Uzbuđena sam zbog ovog sledećeg poglavlja za brend i ponosna što sam postala njihova ambasadorka", napisala je Kim na storiju na Instagramu, a komentari nisu izostali.
Od toga da su je zvali "licemernom", preko toga da je "prodana duša", pa sve do najstranijih vređanja.
"Ona je Kim Kardašijan, naravno da će sebe označiti kao advokata za krivično pravo i filantropa, ali će istovremeno podržavati genocid", "A mislila sam da ne možeš da budeš odvratnija", "Imaš decu, kako ne razmišljaš", "Balensijaga decu i tinejdžere oblači u S&M stvari. To je bolesno i odvratno. Sram te bilo što to promovišeš", "Podržavaš brend koji seksualizuje decu i mi treba da zaboravimo na to?", "Nema integriteta. Nema morala. Ne stoji iza ijedne svoje odluke", "Jezivo, ništa nije naučila", "Znači, prvo se izvinjava zbog pedofilskog skandala, a onda potpisuje ugovor sa njima"... pisali su ljudi, a negativni komentari ne prestaju da se nižu iz sekunde u sekund.
Skandal sa Balensijagom
Podsetimo, celi problem je nastao kada je Balenciaga objavila novu kampanju na kojima su plišane mede sa sado-mazo opremom, ali i sudski spisi o dečijoj pornografiji, a kao da sve to nije bilo dovoljno već je na fotografijama istaknuto ime kontroverznog belgijskog slikara Mikalea Boremansa, među čijim delima su i slike kastrirane dece.
Javnost je duboko uznemirena zbog sablasnih "modnih" kampanja, a hronologija događaja i svi detalji skandalozne marketinške kampanje uveriće vas da je to više nego opravdano.
Sa druge strane, fotograf Gabrijel Galimberti je istakao da je samo radio ono što mu je rečeno.
“Nakon stotinu imejlova i poruka mržnje koje sam primio kao rezultat fotografija koje sam snimio za kampanju, osećam se dužnim da dam ovu izjavu. Nisam u poziciji da komentarišem izbore ovog brenda, ali moram da naglasim da nisam imao pravo ni na koji način da biram niti proizvode, niti modele, niti kombinaciju istih", rekao je.
Objasnio je da mu je dopušteno da samo osvetli pripremljenu scenu i da fotografiše sa svojim "stilskim potpisom", ali je napomenuo da "smer kampanje i izbor prikazanih objekata" nisu bili pod njegovom kontrolom, prenosi "Njujork post".
Pomenuti fotograf dodao je da pedofili nažalost imaju lak pristup na internetu ekplicitnim slikama dece, potpuno drugačijim od onih koje je on zabeležio.
Međutim, i pored tog objašnjenja, javnosti bode oči i sporna sudska presuda Vrhovnog suda iz 2008. u predmetu Sjedinjene Države protiv Vilijamsa, koja je ustanovila da zakoni protiv promovisanja dečje pornografije nisu u suprotnosti sa Prvim amandmanom.
Pročitajte još: U S&M SKANDAL SA KASTRIRANOM DECOM UMEŠANA I MARINA: Srpkinju optužili za SATANIZAM I PEDOFILIJU, a ovo je PRAVA ISTINA
Iz Balensijage poručuju da North Six Inc. i Nikolas Des Žardins namerno uključili sudske spise u reklamu, a da o tome nisu obavestiili rukovodice. "Bio je to zlonameran i u najmanju ruku izuzetno nepromišljen potez", saopštili su iz ove modne kompanije. Balensijaga se ogradila od skandala, ali je preuzela odgovornost.
Takođe, još jedan detalj koji mnogima nije prošao neopaženo je i fotografija sa glumicom Izabel Iper dok je u pozadini gomila knjiga, među kojima se izdvaja jedna koja slavi belgijskog slikara Mikalea Boremansa čiji je rad raznolik, ali koji često prikazuje decu na slikama. Njegova serija iz 2017/2018. "Vatra sa Sunca" oslikava grupu dece, a pojedini mališani pokriveni su krvlju. Na nekim njegovim slikama deca su kastrirana, piše "Dejli mejl".
Povodom skandala se kasnije oglasila i Kim Kardašijan, ambasador i najveći promoter ovog brenda. Naglasila je da je veoma uznemirena kao majka četvoro dece. Poručila je da bezbednost dece nikada ne sme da bude ugrožena.
Ceni potez Balenciage, ali napominje da se nada da će se dobro razmisliti posle svega kako se ovakve stvari ne bi ponavljale.
"Što se tiče moje budućnosti sa Balenciagom, trenutno preispitujem svoj odnos sa brendom, bazirajući ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto nikada nije trebalo da se dogodi - i radnjama koje očekujem da preduzmu da bi zaštitili decu", napisala je Kim tada, iako je sasvim jasno da niko iz Balensijage nema nameru da promeni način na koji reklamiraju svoje komade, niti su se iole sklonili od tematike po kojoj su postali poznati. A da li će Kardašijanka ikada platiti cenu svojih brojnim loših odluka, ostaje da vidimo.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima.
Bonus video:
Izvor: Wanted J. S.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših