U najmanju ruku neprikladna kampanja modne kuće Balenciaga kojom se seksualizuju deca doživela je novi obrt.
Nakon javnog izvinjena brenda na mrežama, usledilo i optuživanje fotografa koji je realizovao snimanje, koji se takođe oglasio i objasnio da on nikako ne može da bude meta ovog linča.
Španska modna kuća je potom za 25 miliona dolara tužila produkcijsku kuću North Six Inc. i scenografa Nikolas Des Žardinsa i njegov lični brend koji su u istu reklamnu kampanju uključili i slike pravnih dokumenata o odluci Vrhovnog suda SAD zakonima protiv dečje pronografije, piše "Daily mail".
Sablasno je i čitati ove detalje, a fotografije reklamne kampanje koje su povučene iz javnosti, uznemirile su javnost.
Iz Balenciage poručuju da North Six Inc. i Nikolas Des Žardins namerno uključili sudske spise u reklamu, a da o tome nisu obavestiili rukovodice. "Bio je to zlonameran i u najmanju ruku izuzetno nepromišljen potez", saopštili su iz ove modne kompanije.
Tužba je predata Vrhovnom sudu Menhetna i u njoj se navodi da modni brend želi da nadoknadi štetu koju je reklamna kampanja napravila.
Među BDSM detaljima koji se nalaze na dečijim igračkama jesu mrežaste čarape, ogrlice, prsluci i lanci zbog kojih su mnogi na društvenim mrežama takve fotografije nazvali "dečja pornografija" i "veoma uznemirujućim".
Najšokantnija slika, ako se uopšte može napraviti takvo poređenje, jeste ona sa sudskim spisima odnosno presudom Vrhovnog suda iz 2008. u predmetu Sjedinjene Države protiv Vilijamsa, koja je ustanovila da zakoni protiv promovisanja dečje pornografije nisu u suprotnosti sa Prvim amandmanom.
Predstavnici Balenciage uputili su izvinjenje prošlog utorka i najavili da će ukloniti fotografije sa svih svojih profila na društvenim mrežama.
„Iskreno se izvinjavamo za svaku uvredu koju je praznična kampanja možda izazvala. Naše torbe sa plišanim medama nisu trebale da budu prikazane sa decom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi“, navodi se u saopštenju.
"Daily mail" je kontaktirao Balenciagu za komentar o tužbi.
Povodom skandala oglasila se na Instagramu Kim Kardašijan, ambasador i najveći promoter ovog brenda. Naglasila je da je veoma uznemirena kao majka četvoro dece. Poručila je da bezbednost dece nikada ne sme da bude ugrožena. Ceni potez Balenciage, ali napominje da se nada da će se dobro razmisliti posle svega kako se ovakve stvari ne bi ponavljale.
"Što se tiče moje budućnosti sa Balenciagom, trenutno preispitujem svoj odnos sa brendom, bazirajući ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto nikada nije trebalo da se dogodi - i radnjama koje očekujem da preduzmu da bi zaštitili decu", napisala je Kim.
Kim Kardašijan često nosi Balenciagu na velikim događajima i u prošlosti je učestvovala u nekoliko kampanja brenda. Ona je zapravo njihov najpoznatiji model brenda. Do saradnje je došlo jer ju je bivši suprug, Kanje Vest, upoznao sa kreativnim direktorom Balenciage, Demnom Gvasalijom.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših