Nakon skandala sa Balenciagom kada su u novoj reklamnoj kampanji deca prikazana u S&M opremi, plus su provlačena sudska dokumenta koja impliciraju da je zakon strožiji prema pedofilima nego što treba da bude, kao i knjige slikara Mikaela Boremansa koji je poznat po slikama kastrirane dece, mnogi su očekivali da će se pored samog brenda, kao i kreativnih direktora i fotografa izviniti i onaj koji je na čelu svega toga - odnosno direktor Kering kompanije u čijem je posedstvu i sama Balenciaga - Fransoa Enri Pino, međutim, umesto toga, usledila je tišina.

Ni on, ni jegova supruga Salma Hajek nisu komentarisali spornu situaciju, niti su na ijedan način osudili ono što se dogodilo, a glumica se sada prvi put pojavila na nekom javnom događaju, tačnije na desetogodišnjici DuJour Media, gde je bila glavna zvezda. 

Salma je prošetala ljubičastim tepihom u prepoznatljivom stilu - u haljini sa karnerima koja je isticala njene obline u prvi plan, ali od momenta kada su se fotografije pojavile na mrežama, oštra reakcija javnosti nije izostala.

Glumicu su kritikovali kako na društvenim mrežama, tako i mediji, koji nisu imali lepe reči za njen postupak.

Tako je magazin "Forbs" nedavno objavio tekst sa naslovom: "Gde je izvinjenje Kering kompanije zbog Balensijage i Demne".

"Gnjev javnosti bio je brz i brutalan, dok je Balensijagina reakcija bila spora i slaba. A od posle ove objave i nakon zahteva za komentar, Kering, konglomerat vredan 19 milijardi dolara koji poseduje brend, ćuti iza kulisa.

Za kompaniju koja tvrdi da je njena strategija "ujedinjenje odvažnosti, autentičnosti i odgovornosti", Kering je ispunio svoje obećanje odvažnosti. Ipak, ignorisao je svoju odgovornost, podsećajući na Nerona koji je svirao dok je Rim goreo", piše "Forbs".

Salma Hajek nije se oglašavala povodom skandala.
Jennifer Mitchell / SplashNews.com / Splash / Profimedia 

Podsetimo, Balenciaga je bila zvezda u usponu u Keringovom portfelju od šest nasleđenih modnih marki, uključujući brendove Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Brioni. Osim toga, kompanija poseduje "Boucheron" i još tri prestižne marke nakita i skoro 20 luksuznih brendova naočara.

Salma je sa suprugom često dolazila na revije Balenciage.
Perusseau - Da Silva / Bestimage / Profimedia 

Fransoa je inače kompaniju nasledio od oca, a sa suprugom je bio redovan na revijama Balenciage. Salma sa svog profila nije uklonila fotografije sa tih modnih događaja gde je pozirala sa Kim, koja je prekinula saradnju sa ovim brendom. 

Na Tviteru skoro od početka skandala pozivaju Salmu i njenog muža da se oglase ističući da je prava sramota da ćute - sramota i za njih i za Holivud čiji je glumica uvaženi predstavnik.

Salma Hajek nema nameru da se izvini zbog balensijaga skandala.
Shuterstock 

Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!