Pogledi celog sveta ovih su dana uprti u Katar i Svetsko fudbalsko prvenstvo, gde je pojavljivanje Dejvida Bekama privuklo veliku pažnju. Očekivano. Mnoge žene zavidele su Viktoriji Bekam kada je započela romansu sa slavnim fudbalerom, a priča o bivšoj Spajsici zanimljiva je i bez fudbalskog prvenstva, zbog mode koju stvara, a koja odiše posebnom britanskom jednostavnošću i šikom, ali i zbog njene muzičke karijere.
Poznatoj pevačici iz devedesetih godina prošlog veka mnogo su predviđali neuspeh kada je obelodanila da će se oprobati u svetu mode: ljudi će vam oprostiti sve osim uspeha.
Viktorija Adams rođena je 17. aprila 1974. godine u dobrostojećoj, građanskoj, porodici. Otac joj je bio inženjer elektronike, koji je sjajno zarađivao i svojoj porodici pružio sve. Ali Viktorija je bila veoma nesrećno dete koje je, današnjim rečnikom rečeno, u školi bilo izloženo mobingu. Zbog svega toga je bežala u neki svoj svet, svet kreacija, kod kuće postavljala predstave, za njih osmišljavala kostime, eksperimentisala s frizurama, pevala, slikala se.... U jednom trenutku rekla je roditeljima da želi da bude pevačica, i to nakon što je gledala film "Glory".
Roditelji se nisu zgrozili na tu ideju, već su je podržali i upisali u čuvenu pozorišnu školu Jason, nakon čega je nastavila učenje u Laine Theatre Arts.
Njena prva grupa zvala se "Persuasion", ali audicija na kojoj se pojavila 1994. promenila je sve. Postala je član grupe Spice Girls, a nakon velikog uspeha, već s prvim hitom “Wannabe”, Spajsice postaju ne samo najpopularnije Britanke nego im se klanja ceo svet.
Ponosna na nadima POSH SPICE
Ta iznenadna slava bila je slatka osveta devojčice koju su u školi zvali “sivi miš” i mrzeli je jer ju je dovozio vozač u Rols Rojsu. I zato se ona i danas (potajno) ponosi nadimkom Poš Spajs koji su joj u doba najveće slave, upravo zbog porekla, nadenuli britanski tabloidi. Ali, naglo kako je i buknula, slava Spajsica počela je da se gasi, a Viktorija solo karijerom, koju je započela 2000. godine, nije stigla ni blizu sličnog uspeha. I baš tada, s prvim razočarenjima u muzici, počinje njena modna priča, prvo kao vrlo uspešnog modela.
Prva ju je za svoju kolekciju 2000. angažovala Maria Gračvogel, i bio je to velik uspeh na Londonskoj nedelji mode, za kojim su usledile ponude mnogih drugih kreatora. Viktorija je nosila modne revije, snimala kampanje, neko vreme je čak bila ambasadorka modne kuće Dolce & Gabanna, da bi 2003. godine učestvovala u reklamnoj kampanji američkog brenda Rocawear.
Kroz poslove sazrevala je njena ideja da lansira sopstvenu kolekciju.
Godine 2006. Viktorija Bekam se prvi put oprobala kao modna urednica, i to na snimanju za svoju prijateljicu, glumicu Kejti Holms. Na tom poslu ona je odabrala svu odeću koju je Kejti nosila, ali i bila art-direktor, jer je odredila dizajn svake fotografije. U leto iste godine na tržištu se pojavila kolekcija njenih sunčanih naočara, koja je takođe rasprodata brzinom svetlosti.
I to je bio okidač, u jesen 2006. posvetila sopstvenom modnom brendu. Sve do tada njenu su modnu karijeru mediji, posebno nemilosrdni britanski tabloidi, tretirali kao zabavu dokone domaćice, a u tom se trenutku našla na udaru.
Mnogi su unapred, i na neviđeno, stavljali veliki upitnik nad modnim kreacijama žene koja nema modno obrazovanje, zamerali joj da zbog svog bogatstva oduzima prostor mladim i talentovanim, školovanim dizajnerima, govorili kako svoju odeću prodaje samo zbog slave svoga muža.
ZARADA OD 100 MILIONA $ U PRVOJ GODINI
Ali, rezultati prodaje govorili su nešto sasvim drugo: u prvoj godini Viktorija Bekam je zaradila 100 miliona dolara, a po nekim podacima do početka 2008. taj je iznos i udvostručila, tako da je u domaćinstvu Dejvid mogao da sada dođe kod nje po džeparac.
Kako ne bi bilo nikakve zabune, Viktorija se dokazala i kao kreator i kao vrlo sposobna poslovna žena, jer imati kod kuće Dejvida Bekama, a ne staviti njegovu sliku na parfeme iz linije Intimate Beckham, koji su se (posebno u Americi) prodavali kao ludi, bio bi totalni promašaj.
Godine 2008. Viktoriji je pripala čast da otvori slavnu Nedelju mode u Njujorku, a ona je to učinila s kolekcijom u kojoj je predstavila 400 haljina. Dobro je prošla kod modne kritike, a kod kupaca još bolje, iako je cena svake haljine bila čak hiljadu funti. Bilo je ta 2008. njena godina, koju pamti i po tri naslovnice za Vogue, prvu je snimila za britansko izdanje, a usledile su je naslovnice za Indiju i Rusiju.
Posebno se pamti i njena kolekcija iz 2013. godine koju je nazvala “Icon” i koju su bukvalno razgrabile neke od najslavnijih žena na svetu, počevši od glumačkih legendi Holivuda. Ali, sama Viktorija nikada ne zaboravlja da moda mora biti dostupna i ženama koje nemaju hiljadu funti za jednu haljinu.
Njima je, još 2006., godine ponudila - knjigu “Još pola inča savršenog stila” koja je postala modna biblija mnogim ženama koje su želele da oponašaju njen stil, tada već u javnosti poznat kao Vicky stil, i biti glamurozne baš poput bivše Spajsice.
U toj knjizi ženama je savetovala kako da postignu modno savršenstvo od glave do pete i u tekstovima ponudila vrlo korisne savete o tome šta, kako i kada obući, kako kombinovati pojedine komade iz garderobe... Naravno, uspeh su knjizi osigurale i fantastične fotografije koju se snimili najveći fotografi tog vremena, poput Stivena Meisela, Marija Testina i Eni Libovic... Ova je knjiga postala toliko popularna da je samo u Britaniji prodata u više od 400 hiljada primeraka, a prevedena je i na mnoge druge jezika sveta, uključujući i ruski.
Tako je žena kojoj su na modnim počecima mnogi osporavali čak i pravo da pokuša da bude modna dizajenrka danas jedna od najcenjenijih modnih kreatorki Britanije i sveta. Žene vole njenu modu zbog bezvremenske elegancije koja izvire iz jednostavnosti.
Ona sama jasno je rekla, i pokazala, da ženama celog sveta zapravo nudi svoj lični stil. Treba joj priznati da je uspela. I to u najokrutnijem medijskom okruženju gde britanski tabloidi vrebaju, svaki drugi dan pišu o krahu njenog braka ili modnog carstva, pa čak i o takvim budalaštinama da se nikada ne smeje jer ima pokvarene zube.
Ona sama s tim se nosi - britanski.
Jednostavno pušta da se buka oko nje slegne i radi po svome. Jedino na šta je reagovala bili su takođe učestali tekstovi koji su se bavili njenom kilažom i brojem kalorija koje pojede na dnevnoj bazi. Svesna svog uticaja na javnost, a posebno na mlade žene, u nedavnom je intervju utvrdila kako su mršave žene odavno izašle iz mode te kako njene haljine najbolje izgledaju na ženama koje imaju obline na pravim mestima.
Brak koji traje skoro 3 decenije
1997. godine slavni fudbaler jedva je nabavio broj tada još slavnije članice grupe Spice girls. Dejvid je Viktoriju ugledao na televiziji i bila je to ljubav na prvi pogled, već je tada saigračima rekao kako će baš on jednog dana oženiti najprivlačniju Spajsicu. I zato nije ni čudno da je u strahu da ne izgubi njen broj telefona, a bilo je to pre vremena društvenih mreža u kojem su nam gotovo svi dostupni na klik mišem, najvažniji podatak zapisao na avionsku kartu. Legenda kaže da Dejvid Bekam još uvek čuva tu kartu i taj broj.
I tom braku fudbalera i pevačice mnogi su predviđali kratak rok trajanja, ali iza Viktorije i Bekama danas su 25 godina braka i četvoro dece - sinovi: Bruklin, Romeo i Kruz, kao i najmlađa i mezimica porodice - ćerka Harper.
Kao i u svakoj drugoj, bilo je i u njihovoj priči svega, ali ostali su zajedno, a sudeći po načinu na koji su prošlo leto proslavili godišnjicu, ali i načinu na koji funkcionišu, očigledno im veza spada među najstabilnije u svetu bogatih i slavnih.
Ali, pre Dejvida i pre slave Viktorija je bila verena. Njen odabranik bio je Mark Vud čije je prezime koristila na prvim nastupima s grupom kada se predstavljala kao Viktorija Adams Vuds, iako nisu bili venčani. Toj je vezi presudila njena slava, a tabloidi su zabeležili i činjenicu da, kada ga je ostavila, Viktorija Marku nije vratila verenički prsten.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših