Ljubavna priča glumice En Hatavej i italijanskog preduzetnika Rafaela Folijerija, mogla bi da bude idealan scenario za pravi holivudski blokbaster. Fatalna ljubav iz bajke prepuna glamura, putovanja na najluksuznija mesta, skupi pokloni, a onda je preko noći sve nestalo.

"Imao sam 25 godina kada smo se upoznali te 2004. godine. Imali smo puo srećnih trenutaka. Mislio sam da nema granice za mene", rekao je Folijeri nedavno u ekskluzivnom intervjuu za "Daily Mail".

"Sećam se jedne večeri kada je En snimala u drugoj zemlji, a ja sam u svom stanu na 47. spratu Olimpijskog tornja gledao kroz prozor sa neverovatnim pogledom i osećao sam se kao da mogu da uradim sve što sam ikada želeo", prisetio se on.

VIRGINIA FARNETI / LaPresse / Profimedia

Ali, onda je 24. juna 2008. godine Folijeri uhapšen zbog prevare.

"Te večeri En me je zvala iz Los Anđelesa. Deset minuta smo razgovarali i planirali kada bi mogla da se vrati kući. Koliko se sećam njene poslednje reči bile su "Volim te zauvek", nakon čega smo završili poziv. To je bilo 24. juna 2008. u 14 časova. Četiri sata kasnije sam uhapšen. Više nikada se nisam čuo sa En", rekao je on.

Prema njegovim rečima njena odluka da više nikada ne stupi sa njim u kontakt veoma ga je povredila, ali da ne oseća ljutnju prema En i da je donekle razume, jer je taj potez napravila najviše zbog svoje karijere.

"Nikada, nikada, nikada. Mislim da je donela poslovnu odluku. Odlučila je da joj je najvažnije da spasi karijeru. Nisam ogorčen. Gledajte me u oči. Videćete da nisam besan na nju, ali jesam povređen", priznao je Folijeri.

Peter Brooker / Shutterstock Editorial / Profimedia

Za finansiranje raskošnog načina života koji je Folijeri vodio sa En korišćen je novac investitora, od kojih je najstaknutiji milijarder Ron Barkl, blizak Klintonov prijatelj.

Folijeri, koji je tvrdio da je vrlo blizak sa vrhom Vatikana, je u otmenim hotelima zapravo tražio investitore koji bi učestvovali u prodaji i kupovini imovine koja pripada katoličkoj crkvi. Najčešće je En bila pored njega.

Novac je odlazio na mlaznjake, jahte, slupe obroke, cveće, medicinske troškove, pa čak i unajmljivanje elitne služe za šetnja pasa koja je vodila računa o njihovom braon labradoru Esmeraldi.

Folije je priznao krivicu po čak 14 tačaka optužnice i to u dogovoru sa tužiocima, jer u suprotnom da je slučaj došao na sud moguća izrečena kazna bi bila i do 160 godina zatvora. Po oslobađanju je deportovan u Italiju i trajno mu je zabranjen ulazak u SAD.

"Jednog dana sam bio u Olimpijskom tornju, a sledećeg u samici u zatvoru u Njujorku. Apsolutno svako može da kaže da sam leteo preblizu suncu. Kad si mlad, trudiš se da brzo radiš stvari. Bio sam u svojim 20-im. Bio sam površan. Pravio sam greške.

eh hatavej i rafelo folijeri
- / LaPresse / Profimedia

Na primer, prvi deo putovanja u Dominikanu kada smo išli na zabavu Oskara de la Rente bio je poslovni. Sastajao sam se sa kardinalom Santo Dominga. Pogrešio sam jer sam mešao posao i zadovoljstvo i pozvao neke prjatelje.

Trebalo je da to otkrijem kad budžeti budu overeni, a ne godinama kasnije kada je novac već potrošen. Ali, kao što znate, priznao sam krivicu za svoj zločin i platio sam svoje greške", kaže on za "Daily Mail".

43-godišni Rafaelo danas kaže da ima više sedih i više kilograma u odnosu na tamnokosog boga koji je fotografisan na ludim zabavama sa Hatavej. U srećnom braku je sa Konstantinom, prijateljicom iz Njujorka koja je ostala uz njega čak i kada je završio u zatvoru. Imaju kuće u Milanu i Atini, a dobili su i sina Paskala (4), a ovih dana očekuju još jedno dete - devojčicu.

rafaelo folijeri
Instagram

"Ako je išta pozitivno proizašlo iz ovoga, onda je to shvatanje da ti je potrebna prava osoba pored tebe - neko kome veruješ. Ja sam verovao pogrešnim ljudima. Konstantina je dolazila da me vidi tokom te četiri godine. Moja žena je emotivna osoba. Ona je zaista brine za mene, ne za ono što mogu da joj priuštim.

Ako sutra odlučim da živim jednostavan život, njoj bi to bilo u redu. Sada moj privatni i poslovni život držim u potpunosti razdvojenim. Ako iznajmljujem avion za ličnu upotrebu, sam ga plaćam. Živim život kakav mi moji privatni resursi dozvoljavaju. Iznajmljum brodove. Volim da plovim i jedrim - postoji nešto magično u vezi toga", ispričao je.

Folijeri se vratio na dane kada je upoznao En - bilo je to 2004. godine:

"Večerao sam sa prijateljima. Jedan prijatelj iz Švedske pitao je može li da pozove devojku da nam se pridruži. Nisam znao za njene filmove, nisam gledao "Princezine dnevnike". Bila je još samo fina devojka koja je ostavila lep utisak. Bili smo mladi. Ja sam imao 25, ona 21. Pozvao sam je na ručak, ali sam zakasnio. Poslao sam joj ruže u znak izvinjenje. Bila je to veza koja je odmah profunkcionisala".

Edward Opinaldo / Pacific coast news / Profimedia

Kako je Folijerov fond rastao, Enina karijera napredovala, njihova ljubav je cvetala. Kao i razuzdano trošenje bez limita.... Nedelju dana pre nego što je 15 FBI agenata stiglo u stan njegovih roditelja, gde je slučajno odseo te noći, Folijeri je bio na Kapriju, letovalištu bogatih i slavnih, i vodio je završne pregovore o proslavi svog 30. rođendana u ekskluzivnom restoranu na ovom ostrvu.

Folijeriju su stavljene lisice i odveden je u saveznu sudnicu u Njujorku gde su pročitane optužbe protiv njega. Kaucija je određena na astronomskih 17 miliona funti - on se srušio od šoka. Naravno, Folijeri nije imao 17 miliona za kauciju.

Folijeri ne tvrdi da je svetac, priznaje da je bio arogantan i bezobziran. Ali sumnjivo je zašto su se vlasti tom silinom obrušile na nejga. Folijeri kaže da ne može da raspravlja o optužbama jer je to deo njegovog sporazuma o priznaju krivice, ali kaže:

rafaelo folijeri
Instagram

"Ja nisam zločinac. Nekretnine su bile konkuretne i unosne. Moje poslovanje je bilo veoma uspešno. Stekli smo veliku imovinu širom SAD. Mnogo sam postigao kao veoma mlad. Većina do toga dođe u 50-im ili 60-im godinama. Verujem da se to mnogima nije svidelo. Bio sam prevelik. Imao sam previše i prerano. Zabavljao sam se sa En i privukao sam pažnju. Mislim da se FBI zainteresovao zbog tog publiciteta."

Rafaelo je premešten u četiri različita zatvora tokom odsluženja kazne: "Najteže je bilo u Bruklinu. U jednoj sobi sa dva toaleta bilo je 120 ljudi. Bilo je strašno, pacovi su hodali ispod kreveta. Hrana koju su nam davali bila je toliko bajata da sam se razboleo. Tu je oslabila moja vera u Boga. Još uvek verujem u njega, ali se klonim crkve."

Danas bi Folijeri mogao sebi da priušti i čitavu flotu luksuznih jahti, ako bi to želeo. Izgradio je novo poslovno carstvo, a njegov prihod prevazilazi sve ono što je imao u danima kada je voleo En. Vrednost njegove kompanije "Follieri Energy" procenjena je na 150 miliona, a njegova matična kompanija "FHolding UAE" sa ostalim podružnicama vredi još ko zna koliko.