Uskoro dolazi Deda Mraz. I to vakcinisan.

Kako je objavio Vol Strit Žurnal, Trampova administracija osmislila je kampanju u kojoj će svi izvođači u ulogama Deda Mraza, njegove žene, irvasa i patuljaka dobiti rani pristup vakcini pre Božića, kako bi promovisali prednosti vakcinacije. Predviđena cena kampanje bila je 250 miliona dolara poreskih obveznika.

Ovog petka, američko ministarstvo zdravlja saopštilo je da se kampanja otkazuje i da je, štaviše, pod istragom istog tog ministarstva. Ovu odluku ubrzala je činjenica da broj obolelih u toj zemlji vrtoglavo raste, a mogućnosti da se vakcina pojavi pre božića sve je manje.

Predsedavajući "Bratskog reda deda mrazeva sa pravom bradom", Rik Ervin, izjavio je da je ta vest veoma razočaravajuća za deda mrazeve širom Amerike. "Bila je to naša najveća božićna nada, a sada izgleda da se neće desiti,"  dodao je Ervin.

Ovaj Božić svakako će se razlikovati od svih prethodnih
Profimedia Ovaj Božić svakako će se razlikovati od svih prethodnih

Sekretar-asistent u ministarstvu zdravlja, Kaputo, javio mu je telefonom, tvrdi Ervin, da će vakcina biti testirana do sredine novembra, a potom distribuirana najugroženijim profesijama do Dana zahvalnosti.

Cilj kampanje sa vakcinisanim deda mrazevima bio je da "pobedi očajanje, inspiriše nadu i podstakne nacionalni oporavak". Ona je planirana za televiziju, radio, Internet i podkaste, a deda mrazevi su bili planirani i za promociju vakcine u više od 35 gradova. 

Sve to zajedno trebalo je da bude sinhronizovano sa velikom kampanjom u kojoj učestvuju i brojne slavne ličnosti, koje su se još ranije ogradile od njenih političkih ideja. Među prvima, glumac Denis Kvejd je u septembru objasnio da svojim učešćem u ovim događajima ne podržava Trampovu politiku, već javno zdravlje.