U nastojanju da se fokusiraju na međuljudske odnose, sve fotografije iz kampanje #ValetinoEmpathy snimljenje su kod kuće poznatih zvezda, a od strane njihovih najbližih članova porodice i prijatelja.
Novine su pune naslova koje prikazuju Naomi, Gvinet, Lauru Dern, Frensis MekDormand i mnoge druge poznate ličnosti kao lica nove Valentinove kolekcije za jesen/zimu 2020/2021.
Sve ove zvezde nose odeću sa potpisom Valentinovog dizajnera Pierpola Pikolija, pozirajući u različitim prostorijama svojih kuća.
„Pomislio sam da bih mogao da zamolim moje prijatelje da oni zamole ljude koje vole da se fotografišu, ne da bi prikazali ono čime se bave, nego ono što zaista jesu.“, rekao je Pikoli Njujork Tajmsu na snimanju.
Gvinet Paltrou je fotografisao njen suprug Bred Falčuk. Fotografija prikazuje poznatu glumicu kako leži na bež kauču, a na sebi ima crni kombinezon sa srcolikim dekolteom, nosi crne rukavice, a u rukama joj je predivna bordo kožna torbica iz nove kolekcije.
Laura Dern je fotografisanje poverila svom sinu Eleriju Harperu. Na fotografiji nosi čipkanu bluzu, crne patike sa platformom, a ceo look upotpunjuje gorepomenuta torbica.
Naomi Kembel se sama fotografisala ispred bazena u svojoj kući, a Frensis je fotografisao Bruno Delbonel.
„Na kraju krajeva, ovo je kampanja za jednu veliku modnu kuću i vrlo sam svesna toga“, rekla je MekDormandova Tajmsu. „Ovo je jedno vrlo specifično vreme za našu kulturu gde svi pokušavamo da izbalasniramo potrebe ljudske vrste sa institucijama koje smo stvorili. Ovim zelimo da prikažemo jedan mali deo naših ličnih života. A to je altrernativa Zoom sastanku.“
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“