Kad je pandemija virusa korona počela, izgleda da ju je modni svet dočekao i više nego spreman. Iako se virus javio baš u doba Nedelje mode, izgleda da za trendsetere, a ni poznate ličnosti to nije predstavljalo prepreku da svojim, već savršenim stajlinzima dodaju još jedan mali detalj – masku za lice.
I dok su pojedine revije bile otkazane zbog straha od zaraze, drugi su dobili drugačije ideje. Pa su tako određeni modni brendovi shvatili da cela ova situacija moze doneti veliki profil, te su se odmah “bacilli” na dizajniranje maski za zaštitu od prenošenja virusa i zaraze.
Jedan od prvih brendova koji je pokrenuo ovu priču i uvrstio maske u svoju kolekciju je Off-White, koji se opredelio za jednostavnu klasičnu crnu masku sa belim slovima i natpisom brenda, a njena cena je 211 dolara!
Ovaj trend nisu preskočile ni ostale velike modne kuće.
(Fendi maska, 190e)
Eksperti kažu da će maske koje su postale obavezni deo modnog izgleda u ovoj eri koronavirusa najverovatnije biti jedna vrsta modnog detalja koji izražavaju individualni ukus i ističe personaliti.
„Usred ove produžene epidemije koronavirusa, maske, koje su već postale must-have detalj naše svakodnevnice, su se pozicionirale i kao modni asesoar koji pomaže pojedincima da izraze svoju individualnost,“ kaže Choi Hang-sub, profesor sociologije na Univerzitetu Kookmin.
Ni mnoge poznate ličnosti nisu odolele novom trendu, a različite kreativne maske mozete nabaviti putem interneta, od različitih materijala i dezena.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“