Od početka godine imali smo prilike da vidimo mnoge modne trendove koji su dolazili, prolazili, ponajviše paradirali kako modnim pistama, tako i ulicama, a najviše Instagramom.
U sferi luksuzne robe, dominirali su komadi modnih kuća Prada, Versace, Fendi, Miu Miu, Balenciaga...
Modna platforma Lyst objavila je najtraženije komade u svetu mode u ovom kvartalu, a lista za prve mesece 2022. godine donosi puno iznenađenja.
Da bi pronašli najtraženije proizvode na svetu, Lyst filtrira više od šest miliona artikala po obimu spominjanja, pretraga, pregleda stranica, interakcija i prodaje u hiljadama internet prodavnica.
U kategoriji farmerki, najtraženiji model je izazvao najveći šok među publikom, ali kada malo bolje razmislimo - bilo je očekivano.
Naime, deseto mesto na listi, a ujedno su i jedine farmerke koje su dospele tako visoko. U pitanju su Diesel farmerke koje se nastavljaju u štiklu što ih čini hibridnim i neobičnim komadom za kojim je modni svet odlepio.
U pitanju je zaista nesvakidšanji odevni komad koji zbunjuje i fascinira, a cena mu je 816 evra.
Ove farmerke su zamisao belgijskog dizajnera Glena Martensa, koji ih je kreirao kao omaž vestern kulturi. Popularnosti ovog avangardnog komada doprinela je i Džulija Foks, koja ih je nosila na dejt s Kanje Vestom, dok su još bili u vezi.
Inače, među ostalim najtraženijim modnim komadima u 2022. do sada su visoke čizme s platformom brenda Naked Wolfe.
Na drugom mestu su neprolazne Ugg čizme – ali „plitka“ verzija.
Treće mesto nosi mini suknja koja je pokupila sve simpatije trendseterski, sada već čuveni Miu Miu model koji se nosi na kukovima.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“