Po uzoru na ovalne naočare dizajnera Christiana Rotha, kakve je 90-ih godina popularizirao Nirvanin frontmen Kurt Kobejn, francuska modna kuća Celine izbacila je svoju verziju.

Na krilima velikog uspeha svog mačkastog modela u vreme pandemije, modna kuća Celine nada se jednakom uspehu s ovalnom verzijom, a koju poslednjih nedelja sve češće viđamo na licima modnih influenserki i trendseterki.

Klasičnoga izgleda, možda ih ne biste nužno primetili u gomili na isti način kao neku torbicu s logotipom, ali ovaj model naočarao uspeo je da se okiti statusom it dodatka sezone, a u prodaji su dostupne u crnoj, beloj, ružičastoj i boji kornjačevine.

Poput kaiša i torbi dizajnera Hedija Slimanea nastalih za modnu kuću Celine, ove sunčane naočare krasi prepoznatljiv zlatni detalj iza kojeg se krije zanimljiva priča.

Godine 1972. automobil osnivačice marke Céline Vipiane pokvario se ispred Slavoluka pobjede u Parizu.

Dok je čekala pomoć na ulici, inspirisala se ukrasnim detaljima lanca legendarnog spomenika - čiji obris čini središnji deo kopče Triomphe. Okružen s dva slova C, odmah ga je usvojila kao amblem svoje modne kuće.