Luksuzna modna kuća Valentino predstavila je poseban dizajn dukserice kojim žele da pozovu na vakcinaciju, a koji sadrži njihov logo - slovo "V" i natpis "vakcinisan", preneli su italijanski mediji.
Za ovaj odevni komad potrebno je izdvojiti 690 dolara, a prihodi od prodaje biće donirani UNICEF-u.
Crnu duksericu, sa natpisom "vakcinisan" na grudima koji je ispisan crvenom bojom, prvo je stvorila mala kompanija Kloni iz Los Anđelesa. Kada je Valentinov dizajner Pjerpaolo Pičoli saznao za inicijativu, odlučio je da kupi prvih pet dukserica koje su na raspolaganju i pokloni ih prijateljima.
Nakon što je objavio fotografiju na kojoj nosi primerak ove dukserice, ubrzo su se počeli da se pojavljuju brojni zahtevi od mnogih ljudi iz sveta mode da dobiju istu.
Na kraju je i Lejdi Gaga objavila video u kojem nosi duksericu, iako je cilj videa bila promocija Valentinovog parfema, pevačica je priliku iskoristila da pozove na vakcinaciju, piše Tanjug.
Duks će biti dostupan na Valentinovoj veb stranici, a celokupan prihod biće namenjen finansiranju UNICEF-ovog rada na Kovaks programu Svetske zdravstvene organizacije čiji je cilj isporuka vakcina u zemlje u kojima one još nisu široko dostupne.
- Vakcinisanje je postalo najefikasniji način borbe protiv ove globalne pandemije, kao i simbol poštovanja drugih i društvene odgovornosti- poručio je Pičoli.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših