Nakon rastuće popularnosti ležernih i udobnih kako komada, tako i obuće, te i velike popularnosti sportskih patika, mnogi žude za stilskim promenama koje će u ormar vratiti sjaj i glamur.
Na tragu toga nameće se novi trend, cipele u Pepeljuga stilu, a ove bajkovite, sjajne i glamurozne modele viđaćemo svuda u mesecima pred nama.
Sada u 2022. godini jasno se nazire rastuća čežnja za modni begom. U skladu s tim određeni trend obuće preplavio je društvene mreže i profile brojnih modnih influensera. Nema sumnje, "Pepeljuga cipele" su veliki hir u godini pred nama.
Pregled profila i objava nekih od najvećih modnih influensera na Instagramu i TikToku otkriva rastuću popularnost brenda Mach & Mach.
Iza ovog gruzijskog brenda stoje dve sestre, Nina i Gvantsa Macharashvili, koje su se specijalizovale za trendi cipele koje blistaju, svetlucaju i izgledaju tako glamurozno.
Ukrašene kamenčićima ili biserima, ovim malim umetničkim delima prva namena je modna igra i zabava. Posebno su popularni modeli 'Double Bow' i 'Paris' koje krase svetlucave mašname, a među njihovim obožavateljima su zvezde poput Kajli Džener, Dua Lipa, Elsa Hosk i Keti Peri.
Kako se kombinuju?
Za apsolutni Pepeljuga osećaj, cipele s upečatljivim modelima nose se s raskošnim kaputom, ali kako za takav bajkovit izgled možda baš i nema puno prilika, ove sjajne tendi cipele poslužiće kao vrhunac svakom stajlingu.
Mogu se kombinovati i uz trendi farmerke i sako ili kao deo elegantnog stajlinga uz suknju ili pantalone i top. Uz to, kada krene sezona venčanja, ovi modeli cipela zasigurno će biti jedan od najtraženijih.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“