Misija organizacije PETA je da spasi što više životinja, a pre svega one koje svakog dana nestaju u besmislenoj trci modnih kuća da zarade što više. Njihova nova reklama objavljena je pred početak nove Nedelje mode u Njujorku.
Podsetimo, prošlo je godinu dana od velike pobede PETA nad onima koji koriste prirodno krzno u svojim modnim kolekcijama a sada planiraju da zadaju novi udarac modnoj industriji koja pokušava da normalizuje sakaćenje i ubijanje životinja zbog pravljenja džempera, torbi i obuće.
"Oni imaju poruku za svoje žrtve: učinite nas lepim, učinite nas bogatim, učinite nas seksi. Vi nemate osećanja, vi nemate prava, vi nemate izbor" poručuju iz PETA u novom spotu.
"Ovca nije džemper ništa više kao ni što žena nije seksualni predmet", kaže u reklami Lisa Lange, potpredsednica PETA organizacije dok se u spotu smenjuju slike izmučenih manekenki koje su negde naterane da poziraju na određen način i ponašaju se u skladu sa normama koje im je zadala modna industrija, uporedo sa slikama mrtvih i mučenih životinja.
"Životinje nisu tu da bismo ih nosili"
Prizor koji vidimo u novoj kampanji je veoma jeziv i ni malo prijatan za gledanje, ali je neophodan kako bi se preispitalo staro i prevaziđeno mišljenje da su ovce, krave ili koze tu da bismo ih mučili i ubijali. Moto nove kampanje je "životinje nisu tu da bismo ih nosili".
Podsetimo, PETA je do sada objavila na stotine snimaka na kojima otkrivaju različita skladišta i klanice gde se muče i ubijaju životinje, maltretiraju i drže u nehumanim uslovima.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših