Na Diorovoj reviji za Proleće 2021, kreirane od strane kreativne direktorke Marije Gracije Čiuri, u Parizu dogodio se neočekivan dolazak jednog gosta. 

Naime, portparol ekološke organizacije Extinction Rebellion je nosila žuti transparent, odnosno zastavu, na kojoj je bio i logo organizacije kao i pomenuti ispis. Mnogi su imali utisak da je ona deo revije, pre nego što su shvatili da je to bio gerila upad. Ona je u potpunosti preuzela odgovornost za ovaj čin.

Čuvena modna kuća često koristi protestne poruke na svojim revijama: prošle sezone kreativna direktorka je osmislila neonski znak sa ispisom "Patrijarhat=CO2." Ipak, ovaj put to nije bio slučaj.

Prema portalu Fashionista, ovaj čin je deo strategije organizovanja Extinction Rebelliona kao vid decentralizacije, kako ne bi postojala hijerarhija - iz tog razloga je protest nosila baš njihova portparolka. I ovo nije prvi put da su realizovali upad. Ranije su isto tako upadali na revije iz političkih ili kulturoloških razloga, koji su se u velikoj meri oslanjali na pitanje klimatskih promena. Prošle godine su i protestvovali protiv Nedelje mode u Londonu. 

U svom manifestu, organizacija kritikuje modni "eksploatišući i opresivni sistem" i zahteva da industrija "direktno adresira hiperprodukciju i zastareo način proizvodnje."

Izvršni direktor LVMH (sestrinske kompanije Diora) Sidni Toledano izjavio je da ne misli da uništavaju planetu. "Posveeni smo smanjenju uticaja na žvotnu okolnu tako što smanjujemo emisiju ugljen-dioksida, pratimo puteve naših sirovih materijala i još mnogo toga. Oni ne treba da ciljaju na nas. Smatram da postoje industrije koje još više zagađuju." 

Ova kompanija je zaposlila direktora za ekološki razvoj početkom ove godine sa planovi za budućnost: deljenje kompanijskog akcionog plana za održivost. Toledano nije bio iznerviran zbog upada aktivista na reviju: "Sam čin nije bio zao ili agresivan, ali smatram da njihova poruka nije jasna. Mnogi nisu znali da li je deo revije ili ne."

S obzirom na misiju Extinction Rebelliona, može se naslutiti da slogan referiše na to da modna industrija negativno utiče na klimatske promene. Iako su iz LVMH u izveštaju za 2019. godinu naveli da smanjuju emisiju ugljen-dioksida, modna industrija generalno je i dalje jedan od najvećih zagađivača životne sredine.

Na kraju krajeva, ovo nije prvi niti poslednji protest protiv modne industrije.