Da se modna priča može dočarati na potpuno neočekivan način, van okvira klasičnih reklamnih kampanja, pokazao je italijanski denim brend Replay kreativnom saradnjom sa balkanskom zvezdom Senidah.
Reč je o kolaboraciji na najnovijem video spotu „Replay”, koji je vrtoglavom brzinom postao glavna tema na društvenim mrežama zbog drugačijeg zvuka, ali i neodoljive promene imidža regionalne muzičke dive.
„Senidah pleni ne samo snagom svog moćnog vokala, već i jedinstvenim stilom. Kreativna, autentična i hrabra, ona je oličenje duha našeg brenda. Zaista smo ponosni na zajedničku saradnju”, izjavili su predstavnici ovog modnog brenda kog su pre Senidah promovisali Neymar Jr, Alessandra Ambrosio i Irina Shayk.
Popularna pevačica pretvorila je video u svojevrstan modni šou, pleneći pažnju izrazito ženstvenim komadima iz nove Replay kolekcije. Pastelne boje, razigrani print i lepršavi krojevi ističu Senidinu senzualnu stranu, dok tamni denim, grafičke majice i metalni detalji daju njenom izgledu glam rock vajb.
Kao kulminacija ove vizuelne poslastice, Senidah se pojavljuje u ružičastom denim outfitu iznad krovova Beograda, koji je poslužio kao savršena modna pozornica na otvorenom.
Kako izgleda kada se spoje muzika i moda, pogledajte u nastavku:
KO JE SRPKINJA KOJA JE NADMAŠILA ANĐELINU DŽOLI? Beograđanka je drugi put zaredom na listi najlepših žena
"ULICE SU PUNE RUŽNIH, DEBELIH LJUDI" Slavna američka pevačica održala koncert u Beogradu pa ispljuvala SRBE
FOTOGRAFIJE ZBOG KOJIH SVI PITAJU KOLIKO GODINA IMA KARLEUŠA: Na mrežama "grmi", a uživo - "riba" ili ni B od BARBIKE?
ŽENI GOVORIO DA JE VOLI A IMAO 80 LJUBAVNICA: Gde je danas NAJLEPŠI GLUMAC koji je nestao nakon skandala sa maloletnicom
ISPRAĆAMO AVGUST NAJSENZUALNIJOM BOJOM MANIKIRA: Magnetno privlačna nijansa noktiju već je MUST po salonima