Da se modna priča može dočarati na potpuno neočekivan način, van okvira klasičnih reklamnih kampanja, pokazao je italijanski denim brend Replay kreativnom saradnjom sa balkanskom zvezdom Senidah.
Reč je o kolaboraciji na najnovijem video spotu „Replay”, koji je vrtoglavom brzinom postao glavna tema na društvenim mrežama zbog drugačijeg zvuka, ali i neodoljive promene imidža regionalne muzičke dive.
„Senidah pleni ne samo snagom svog moćnog vokala, već i jedinstvenim stilom. Kreativna, autentična i hrabra, ona je oličenje duha našeg brenda. Zaista smo ponosni na zajedničku saradnju”, izjavili su predstavnici ovog modnog brenda kog su pre Senidah promovisali Neymar Jr, Alessandra Ambrosio i Irina Shayk.
Popularna pevačica pretvorila je video u svojevrstan modni šou, pleneći pažnju izrazito ženstvenim komadima iz nove Replay kolekcije. Pastelne boje, razigrani print i lepršavi krojevi ističu Senidinu senzualnu stranu, dok tamni denim, grafičke majice i metalni detalji daju njenom izgledu glam rock vajb.
Kao kulminacija ove vizuelne poslastice, Senidah se pojavljuje u ružičastom denim outfitu iznad krovova Beograda, koji je poslužio kao savršena modna pozornica na otvorenom.
Kako izgleda kada se spoje muzika i moda, pogledajte u nastavku:
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših