Srpska predstavnica Teya Dora vratila se sa Evrovizije na kojoj je zauzela 17. mesto pesmom "Ramonda". No, uprkos lošijem plasmanu, numera je našla put do srca mnogih, te se jedan par čak i verio tokom finalnog izvođenja.
Teya Dora je i pored svega zadovoljna, a nema sumnje da će nam ova talentovana umetnica tek pokazati svoje muzičko umeće.
Doduše, kantautorka je već dugo na sceni, te je tako u prošlosti radila hitove za neke od najpopularnijih umetnika na domaćoj sceni kao što su "Dođi mami", za Natašu Bekvalac, "Jasno mi je" za Zoi, "Pazi se", za Jovanu Nikolić i Cobija (Južni vetar), ali i pesme kao što su "Brani me" za Anastasiju Ražnatović, "Gucci mama" za Nikoliju i mnoge druge.
Zvezda Spotifaja
Zato ne čudi što se mnogi pitaju koliko zapravo Teya Dora zarađuje od muzike, kao i da li će joj cena porasti nakon Evrovizije.
Pored Jutjuba Teya, kao i većina autora mlađe generacije, veliki novac na godišnjem nivou zarađuje i od striming mreža za slušanje muzike, od kojih se posebno ističe Spotifaj, najveća svetska platforma za slušanje muzike po broju pretplatnika.
Ona je veliku popularnost stekla hitom "Džanum" koji je otpevala za potrebe serijala "Južni vetar". Ova numera prvo je bila špica serije Južni vetar, a nakon tragedije u Ribnikaru pesma je ekplodirala na mrežama i postala planetarni hit.
Samo na Spotifaju Teya Dora se može pohvaliti impresivnom brojkom od 2.1 miliona slušaoca na mesečnom nivou.
Budući da Spotify plaća po jednom strimu između 0.003-0.005 dolara, naša pevačica koja beleži više od 150.000.000 strimova profitirala je od ove mreže, te je inkasirala milione dinara.
A TikTok?
Kao što smo rekli, "Džanum" je najpre postao popularan na TikToku, što je kasnije ispraćeno i strimovima na Spotifaju, a kada se saberu numere koje su najviše korišćene, dolazi se do cifre od 1.584.000 korišćenja - ne računamo druge varijante pesme poput remiksa i slično. Poznato je da TikTok plaća oko 3 centa za svaki video koji koristi vašu numeru. Tako prostom računicom dolazimo do cifre 528.000 dolara. Doduše, ovo se odnosi na one koji su kreatori na platformi. Takođe, ne zaboravite da se kod nas ne zarađuje toliko kao u inostranstvu, iako nema sumnje da je Teya inkasirala od pesme.
Takođe, stvaranje muzike nije nimalo jeftin posao, te od autora iziskuje da ulože ozbiljne cifre kako bi napravili pravi hit.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima.
Bonus video:
Izvor: Wanted J. S.
Svet poznatih nadohvat ruke. Sve goruće teme, aktuelna dešavanja i najsočniji tračevi na jednom mestu. Pridruži se Viber zajednici ŽIVOT POZNATIH i budi u toku svakog dana!
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših