Sara Jo napravila je pravu pometnju kada je pre nekoliko dana objavila novi spot za pesmu "Divlja" u sado-mazo fazonu, a ceo vibe pratili su pevačica i njeni plesači u ekscentričnim kostimima.
Nakon toga se u javnosti pojavila izvesna dizajnerka Tijana Pavlov, koja je tvrdila da je Sari ustupila kostime za potrebe stopa, a da zauzvrat nigde nije bila potpisana.
S obzirom na to da je ova vest juče opkolila dve strane, PR tim Sare Jo je odlučio da kaže i svoju stranu priče.
- Nažalost, od jutros potpuno neistinita informacija kruži medijima. Kompletan stajling za sve aktere spota potpisuje svetski poznata dizajnerka Mia Mitanovski, u saradnji sa brojnim domaćim uspešnim dizajnerima i brendovima. Niko od njih nije imao potrebu da na ovaj način komentariše saradnju na ovom projektu, kao što je uradila pomenuta Tijana Pavlov - tvrde oni za Informer i nastavljaju:
- Niko iz Sarinog tima nije imao direktnu komunikaciji sa pomenutom dizajnerkom, pa nam je žao što je došlo do ove situacije. Sara je neko ko ceni sve svoje saradnike, pa nema potrebe da se na ovaj način prikazuje u javnosti. Tijana i svi ostali saradnici ispoštovani su po dogovoru- zaključio je PR tim Sare Jo.
Podsetimo, izvesna Tijana Pavlov izjavila je da nije ispoštovana i za to okrivila pevačicu.
- Za snimanje spota "Divlja" Sare Jo, koju lično ne poznajem, ustupili smo oko 15 različitih proizvoda Metatron brenda, harnesa i ostalih ručno rađenih aksesoara od kože koji čine dominantni stilski element kostima kroz ceo njen video spot- napisala je Tijana i dodala:
- Do dana današnjeg, potpisani su svi osim Metatrona. Uz insistiranje mnogih zajedničkih prijatelja da se naglasi da to bude učinjeno, kojima sam zahvalna na ponuđenoj pomoći, mi smo odlučno zamolili svakog od njih da to ne učine.
- Dakle, ostaje nejasno, koju mentalnu širinu treba da dosegnem da bih pojmila razlog iz kog bismo mi kojima je Metatron čisto posao ustupili tek onako kostim za komercijalni angažman estradne ličnosti Sare Jo, ako ne iz obostrane koristi... Evo, ne znam. Potpis i/ili tag je pre svega lepo vaspitanje, pa onda profesionalnost u našem poslu- zaključila je dizajnerka Tijana Pavlov.
Jakna iz 80-ih koju su naše tate nosile se vratila u modu: Broj 1 jesenji trend koji nikad nije izgledao bolje
Omiljeni doktor iz serije danas ima skroz novi stil: Posle 20 godina daleko je onoga na šta smo navikli
Znaju šta da kažu u svakom trenutku: Horoskopski znakovi koji najbolje prolaze u svađama
SKRINING JE NAJBOLJI NAČIN ZA RANO OTKRIVANJE RAKA DOJKE Svaka žena 45+ godina treba da uradi mamografiju jednom u 2 god
KO SE U ŠVEDSKOJ NE ODAZOVE NA SKRINIG ZA RAK DOJKE GUBI ZDRAVSTVENO OSIGURANJE: U Srbiji je ova bolest još uvek stigma