Anastasija Ražnatović jedna je od najpopularnijih mladih pevačica na sceni, a svaka njena pesma veliki je hit.
Međutim, iako je lepa pevačica izbacila samo 7 numera, može da se pohvali da je na njima zaradila popriličnu sumu novca.
Tačnije, oko pola miliona evra, i to samo zahvaljujući Jutjubu i drugim striming platformama.
Naime, kako prenosi Kurir Stars, Anastasija je od osnivanja svog Jutjub kanala 11. juna 2018. godine do sada samo od ovog servisa inkasirala skoro 240.000 evra, pošto su joj svi spotovi do sada pregledani nešto malo manje od 240 miliona puta. Do ovog broja se vrlo lako može doći ako je poznata činjenica da se za milion Jutjub pregleda plaća u proseku oko 1.000 evra. Kako je Anastasija svoju muzičku karijeru započela kada je monetizacija, tj. zarada od pregleda, već bila u punom jeku, izvesno je da je odlično unovčila svoje preglede.
Ipak, daleko više se zarađuje od preslušavanja i skidanja muzike sa ostalih digitalnih platformi, na kojima je Anastasija takođe prisutna i vrlo popularna, pa je do sada, svaki put kad bi joj se pojavila nova pesma, uvek bila u 100 najslušanijih u Srbiji. Cena za milion strimova kreće se u proseku od 3.000 do 3.500 evra.
Kao što se može videti na fotografiji sa jednog od tih striming servisa, Ražnatovićeva ima oko 16 miliona strimova za pet pesama ("Savršen par", "Rane", "Gotovo", "Volim te" i "Izvini") ili skoro 150.000 redovnih slušalaca mesečno, što znači da je samo od njih zaradila 70.000 evra. Pored ovih, ona ima i još dve pesme - "Heroina" i "Promašena", koje su takođe, vrlo slušane.
Pored ove dve platforme, Anastasija je prisutna i na još nekoliko, koje su kod nas daleko popularnije i slušanije, pa se prostom računicom dolazi do zaključka da je Cecina ćerka za malo više od tri godine karijere zaradila preko pola miliona evra, čime ne mogu da se pohvale ni mnogo veće pevačke zvezde koje su decenijama na sceni. Ovo je svakako i mnogo veći uspeh ako se ima u vidu da Anastasija još nije ni počela da nastupa po klubovima.
Ipak, ovde treba naglasiti i to da izvođač ne dobija kompletnu sumu od zarade na ovim platformama, pošto diskografska kuća, odnosno izdavač uzima oko 40 odsto od zarade na pregledima. Ipak, kako je Anastasija ekskluzivac diskografske kuće svoje majke, jasno je da je i ovde mlada zvezda u boljoj poziciji od svojih kolega. Naravno, podrazumeva se da se na ovu sumu plaća porez, jer sve ide preko zvaničnog računa, kao i da određeni procenat zarade ide i digitalnom distributeru, preko kog se muzika i plasira na određene servise.
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših