Ohrabreni uspesima koje smo nizali u prethodnim sezonama, za novu, petu po redu postavili smo sebi nove ciljeve, te u narednih sedam meseci planiramo da našu zemlju obogatimo s novih 200.000 sadnica i da ozelenimo osam gradskih lokacija.
Osim na pošumljavanju i ozelenjavanju, zahvaljujući vanredno rodnoj godini, u predstojećem ciklusu fokus će, nakon dve godine, biti na sakupljanju semena.
Slogan pete sezone glasi „Zasadi drvo - promeni sve(s)t“ i ilustruje primarni cilj projekta, a to je promena svesti i navika građana.
Na događaju su govorili predstavnici kompanija koje su pokrenule projekat „Zasadi drvo“ - Irena Petrović, menadžerka za korporativne komunikacije i održivost kompanije WMG, i Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Zajednički cilj
Irena Petrović, menadžerka za korporativne komunikacije i održivost kompanije WMG, predstavila je novoformiranu kompaniju i istakla da je novi slogan „Lideri u transformaciji“ u skladu s ciljevima projekta „Zasadi drvo“.
Održivost ne samo da ostaje važna tema, a projekat „Zasadi drvo“ mnogo je više od broja posađenih sadnica ili ozelenjenih lokacija, navela je.
- Veoma su važne poruke koje šaljemo. Od presudne važnosti je saradnja partnera okupljenih oko zajedničkog cilja, zatim uključivanje obrazovnih institucija jer je edukacija uslov za promene koje želimo. Posebno smo ponosni na naše zaposlene i brojne građane volontere, koji su naši najznačajniji promoteri jer daju lični doprinos za zeleniju i zdraviju budućnost - zaključila je Irena Petrović.
Ekološka porodica
Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, izjavila je da „sa zadovoljstvom i ponosom obeležavamo početak pete sezone projekta ‘Zasadi drvo’ - najveće akcije pošumljavanja u Srbiji“ i dodala:
- Nakon sjajnih rezultata i rekorda koje smo postavili prethodnih godina, cilj nam je da u ovoj sezoni posadimo 200.000 novih sadnica i tako se približimo prvom milionu zasađenih stabala! Naša misija od samog pokretanja ove akcije je ozelenjavanje okruženja, ali i podizanje svesti o ekološkoj odgovornosti, zbog čega ćemo nastaviti da se predano bavimo i edukacijom građana, posebno onih najmlađih. Partnerstvo s kompanijom WMG, kao i saradnja sa institucionalnim partnerima, jačaju zajedničke napore ka pokretanju pozitivnih promena u svetu u kom živimo. Zato pozivamo sve da se pridruže našoj rastućoj ekološkoj porodici kako bismo zajedno izgradili zdraviju i održiviju budućnost za planetu i sve buduće generacije - poručila je Jovanović Mitić.
Sve brojnija porodica „Zasadi drvo“
Ovom prilikom uručene su zahvalnice pojedincima koji su doprineli realizaciji najvećeg projekta masovne sadnje „Zasadi drvo“ u prethodnim sezonama. Nakon oficijelnog dela, gosti su uživali u nastupu gudačkog kvarteta Habanera i zdravim bezalkoholnim koktelima, a posebno interesovanje izazvao je Žirko, maskota projekta „Zasadi drvo“.
Da podsetimo, tokom četiri ciklusa projekta „Zasadi drvo“, zahvaljujući partnerima i volonterima, posađeno je više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije.
Akciju sadnje stabala pokrenuli su Adria Media Group (koja je u međuvremenu integrisana u kompaniju WMG) i dm drogerie markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Uprava za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine i Instituta za šumarstvo. Od ove sezone partner projekta „Zasadi drvo“ je i JKP „Zelenilo Beograd“
Ambasadori projekta: Zajedno u akciju!
Na otvaranju pete sezone obratili su se i ambasadori projekta „Zasadi drvo“ - bračni par, glumica Anđela Jovanović i atletičar Mihail Dudaš.
- Šume sprečavaju eroziju zemljišta i nastajanje bujica, od velikog su značaja za očuvanje biodiverziteta, a godišnje daju 86 milijardi tona kiseonika. „Zasadi drvo“ je prilika da svako od nas doprinese zdravijoj budućnosti. Ovaj projekat je svojevrsni dokaz da je zajedničkim snagama sve moguće postići, kao i da je pozitivan uticaj koji na ovaj način ostvarujemo neprocenjiv. Naš cilj je da građani shvate da je ključ u pojedincu, da je odgovornost svakog od nas da svojim postupcima doprinesemo zdravijoj budućnosti. Činjenica da ćemo jednog dana našoj deci i budućim generacijama ostaviti šume inspiriše nas na akciju. Svako može da pomogne i da posadi svoju fabriku zdravlja za budućnost. Zato zajedno u akciju! - pozvali su Anđela Jovanović i Mihail Dudaš.
Ultrazvuk od 25, mamografija posle 40. godine: Rak dojke je izlečiv u 90% slučajeva kada se otkrije na vreme
Parfem za koji ćete dobiti najviše komplimenata: Dugotrajan na koži i satima nakon nanošenja
Kaput Kejt Midlton je klasik za sva vremena, ali ona ga nosi bolje od svih: Spojila je 2 omiljene boje jeseni
5 saveta koji će vam pomoći kako da poboljšate držanje
Kako nositi odelo van kancelarije, a da ne izgleda prestrogo? Žene od stila su nam dale 10 ideja