Da se sve više žena odlučuje na preduzetnički korak, pokazuje i interesovanje za She’s Next veliki edukativni događaj, koji je pod pokroviteljstvom kompanije Visa okupio u MTS dvorani više od 800 žena. One su imale prilike da čuju lična iskustva nekih od najuspešnijih žena u Srbiji, kao i korisna predavanja iz oblasti finansija, digitalnog marketinga i networkinga.
„Žensko preduzetništvo je važan element svake ekonomije a i razvojna snaga lokalne privrede. Kao lider u elektronskom plaćanju kompanije Visa želi da osnaži taj preduzetnički duh i da podrži žene u Srbiji da ostvare svoju ekonomsku nezavisnost. She’s Next zajednica već broji više od 4700 članica ali se nadam da će ih biti sve više kao i da će one sa svojim biznisima biti sve vidljivije u javnosti kako bi poslužile kao inspiracija drugima. Mnoge dame imaju zaista sjajne ideje i ambiciju, ali ih koči bojazan da neće biti uspešne ili da će naići na nerazumevanje. Zato verujem da su im motivišuća iskustva važna gotovo isto koliko i praktični saveti. A She’s Next je upravo kombinacija oba“, rekao je o glavnim motivima za kreiranje She’s Next zajednice Vladimir Đorđević, regionalni direktor kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.
Veliki edukativni She’s Next događaj okupio je edukatore, ekspertkinje i članice udruženja. Članice zajednice su bile u prilici da prisustvuju panelu na kom se govorilo o započinjanju biznisa i rukovođenju kompanijom. Svoja dragocena iskustva sa njima su podelile članice She’s Next veća žena – Milica Ličina Čalija, direktorka kompanije Anđeli, Marija Kilibarda, osnivačica KI brenda, Svetlana Drinjaković, vlasnica Smart media produkcijske kuće, Nina Milović i Nađa Jokanović, osnivačice WANNABE Magazine-a, kao i Aleksandra Bezmarević Stević, vlasnica digital agencije Dream Maker, a koja je ujedno održala i radionicu na temu organizovanja infuence kampanje.
Mehanizmi podrške preduzetnicama jesu jedna od nezaobilaznih i uvek aktuelnih tema, a svoje mišljenje su iznele Branislava Simanić, direktorka Sektora za preduzetništvo Privredne komore Srbije i Tatjana Mamula Nikolić, članica UO Udruženja poslovnih žena Srbije.
Centralni deo događaja bile su radionice i aktivacije, a one su preduzetnicama dale praktične alate, koji su korisni za dalje preduzetničke poduhvate.
Neke od tema predavanja bile su finansijsko planiranje, networking ali i predavanja iz sfere korišćenja društvenih mreža za promociju svog biznisa. Takođe, niz aktivacija je pružio priliku da saznaju više o značaju vizuelnog identiteta, dizajna i veštinama potrebnim za dobar javni nastup.
Jedan od ciljeva She’s Next inicijative je kreiranje zajednice žena koja će biti baza za njihovo informisanje, edukaciju i međusobno umrežavanje.
O Visa Inc.
Visa Inc. (NYSE: V) je svetski lider u digitalnim plaćanjima. Naša misija je da povežemo svet kroz najinovativniju, najpouzdaniju i najsigurniju mrežu plaćanja – omogućavajući pojedincima, preduzećima i ekonomijama da napreduju. Naša napredna globalna mreža za obradu, VisaNet, obezbeđuje bezbedna i pouzdana plaćanja širom sveta, i sposobna je da obrađuje više od 65.000 poruka o transakcijama u sekundi. Uporan fokus kompanije na inovacije je katalizator za brzi rast povezane trgovine na bilo kom uređaju i pokretačka snaga koja stoji iza sna o bezgotovinskoj budućnosti za sve, svuda. Kako svet prelazi sa analognog na digitalni, Visa našim brendom, proizvodima, ljudima, mrežom i opsegom želi da preoblikuje budućnost trgovine. Za više informacija posetite usa.visa.com/about-visa, rs.Visa.com, facebook.com/VisaSerbia
U Sava Centru održana promocija knjige "Tajne zanata" Miroslava Miškovića
Viralno rumenilo košta 44€, a ne vredi ni 500 din: Ove drogerijske zamene su 10x bolje i pigmentovanije
10 situacija kada smo morali 2x da pogledamo u obuću slavnih: Kokošije kandže i danas su nešto najčudnije ikad
Elle Style Awards 2024: Počinje odbrojavanje do najvećeg modnog događaja u regionu
Ni braon ni burgundi: Ova boja haljine se bez problema uklapa u svaki dnevni stil, a mi znamo 12 najlepših