Za Kardašijan/Džener sestre često se tvrdilo da su iako lepe, pola dobra šminka/pola filteri i Fotošop. I zaista, dovoljno je da bacite jedan poogled na njihove Instagrame i uverite se u sve ono što se priča o njihovom izgledu.
Da im je fizički izgled bitan, znaju i vrapci na grani, a da bi izgledale dobro ne libe se troše sate u teretani, ali i kod plastičnih hirurga, a naravno, sve to praćeno je uglavnom seski izdanjima, kvalitetnim perikama i make-upom.
I dok svi znaju da je za šminku čuvene Kim zadužen Crnogorac Mario Dedivanović koji je postao poznat upravo zahvaljujući rijaliti učesnici, mnogi se i dalje pitaju ko je zadužen za Kajli koja lagano ali sigurno, preuzima titulu najpopularnije članice slavne porodice.
Dženerova koja ima i svoj brend "Kylie Cosmetics" svoje lice dala je u ruke Arielu Tejadi, talentovanom šminkeru koji je sa Dženerovom počeo da radi kad je imao samo 19 godina.
Ono što je najzanimljivije, Kajli je ta koja se njemu prva javila.
"Putovao sam i video poruku na koju sam odgovorio 15 minuta kasnije. Mislio sam tada 'Joj, već je i ovo previše. Sigurno neću dobiti odgovor".
Poslao sam joj: "Slobodan sam bilo kada. Sedam na avion sutra i dolazim gde treba" i poslao joj broj telefona", rekao je Ariel u jednom intervjuu.
Od tada traje njihova magija. Radio je i sa njenim sestrama, ali ipak je kombinacija s Kajli ona koja ga je proslavila. Na Instagramu ga prati 2.4 milona ljudi, a tu upravo deli fotografije svog rada, ali i svoja eksplicitnija izdanja.
Uticaj najmlađe članice Kardašijan/Džener porodice više je neko očigledan, pa je Ariel povećao usta, često nosi duge špicaste nokte, a primetno je i da je kukove i zadnjicu operisao kao bi ličili na Kajline.
Još njegovih fotografija pogledajte u galeriji ispod:
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“