Modni brend Luj Viton ne prestaje da nas iznenađuje. Nakon što je nedavno izbacio suludo skup džemper bizarnog izgleda, sada je javnosti predstavljen nov komad iz njihove ovogodišnje prolećne kolekcije.
Naime, na zvaničnoj stranici brenda nalazi se šal za čije dizajniranje je kao inspiracija poslužio takozvana kufija, koji se u Palestini najčešće nosi oko glave i kariranog je dezena.
Šal čija cena je 705 dolara u svom sastavu ima svilu, vunu i pamuk.
"Mekan i lagan sa resama na rubu, ovaj bezvremenski dodatak stvara kežual utisak", stoji u opisu proizvoda.
Ono što je posebno razbesnelo korisnike društvenih mreža je činjenica da je postupak posebno perfidan, jer je šal izrađen u plavo beloj boji koja je karakteristična za izraelsku zastavu.
Naime, javnost je ovu luksuznu modnu kuću optužila za kulturalnu aproprijaciju, ali i nesmotren izbor trenutka u svetlu svežih sukoba Palestine i Izraela.
"Ovo je totalno nepoštovanje prema onome što se dešava u Palestini ovih dana",
"Da li su svesni kolika je ovo provokacija, staviti ove boje na palestinski šal?",
" Bolje bi vam bilo da ovo provučete iz prodaje, ovo je simbol palestinskog otpora", samo su neki od komenatar na društvenoj mreži Tviter.
Korisnici društvenim mreža su takođe besni jer smatraju da kada je u pitanju svetski poznati brend kao što je Luj Viton onda je u redu da se ovako nešto nosi i promoviše, a dobro je poznato da su Palestinci zbog nošenja ovog šala smatrani i označavani kao teroristi.
Iz kompanije se još uvek nisu oglasili po pitanju ovog skandala, ali je na njihovom sajtu u međuvremenu ovaj predmet uklonjen iz ponude.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“