Đina Džinović, ćerka Harisa i Meline Džinović, stekla je veliku popularnost na društvenim mrežama gde njene objave svakodnevno prati više od 100 hiljada ljudi.
Đinu do sada nismo imali prilike da vidimo u javnosti, jer kako ona kaže, to je bila želja njenih roditelja. Međutim, u poslednjih godinu dana ogromnu popularnost stekla je snimajući za popularnu mrežu TikTok.
Na pomenutoj mreži je prati više od 100 hiljada ljudi, ali je Đina veoma aktivna i na Instagramu, gde je ipak za razliku od TikToka, prati 35 hiljada ljudi.
Počela je da snima iz dosade, a kako kaže, za razliku od Harisa koji ju je podržavao od samog starta, Melina baš i nije bila oduševljena.
„Ja nikada nisam mislila da ću ja da se bavim Tiktokom, ja sam ovo počela u karantinu jer mi je bilo mnogo dosadno, htela sam da pratim nekakav trend, da budem kul. Moji to nisu nešto specijalno podržavali zato što je tada počela online škola i želeli su da se fokusiram na to“, rekla je Đina i dodala:
„Tata me baš podržava, naspram mame koja me do skoro uopšte nije podržavala. Sada, kako sma počela da pokazujem neke rezultate i nema više problema s tim“, otkrila je Đina.
Đina je otkrila i kakve savete dobija od roditelja s obzirom na to da su oni već dugo u javnom poslu.
“Pošto moj otac nema društvene mreže, od majke dobijam savete kako i šta da okačim, šta da skinem, šta joj se ne sviđa, kao i svaka majka ona se brine za moju reputaciju.
Ali, generalno više dobijam savete od oca za način ponašanja i priče“, ispričala je ona gostujući u emisiji „IDJHOT“. Najgledaniji video na njenom Tik Tok profilu broji više od pola miliona pregleda.
Kako se najbolje približiti svakom znaku: Ovan i Riba vole avanturiste, a Vodolija kreativce
Šta se desilo za najlepšom ženskom grupom u ex YU? Jedna se udala u Dubaiju, a ona htela da tuži Bruna Marsa
Helikopterom na vrh glečera, iznajmljivanje Ajfelove kule, orkestar na stadionu: Najčudnije prosidbe slavnih
4 znaka koja stalno beže od svojih problema: Ignorišu su i nalaze razloge samo da se ne suoče s njima
Projekat „Dečji svet je veći od ekrana“ nagrađen priznanjem „Kampanje sa svrhom“